diplomski projekt
Povzetek
Če podjetje želi osvojiti trg tuje države, mora najprej izdelati analizo poslovnega okolja izbrane države. V diplomskem seminarju smo analizirali poslovno okolje Italije. Preučili smo dimenzije negospodarskega, gospodarskega in tržnega okolja, prednosti in nevarnosti, ki jih lahko pričakujemo, ter poslovna tveganja. Analizirali smo tudi panogo gumarske industrije v Italiji.
Italija se sooča s problemom korupcije, počasnimi sodnimi postopki in z neporavnanimi terjatvami, ki za podjetja predstavljajo velika tveganja. Hkrati je Italija zelo privlačen trg za proizvajalce tehničnih izdelkov iz gume, saj je vodilni izvoznik strojne mehanizacije. Analitiki napovedujejo tudi rast proizvodnje avtomobilske industrije, ki je eden izmed ključnih kupcev izdelkov iz gume.
Ključne besede
tuji trgi;poslovno okolje;poslovno tveganje;gumarska industrija;analiza;
Podatki
Jezik: |
Slovenski jezik |
Leto izida: |
2016 |
Tipologija: |
2.11 - Diplomsko delo |
Organizacija: |
UM EPF - Ekonomsko-poslovna fakulteta |
Založnik: |
[A. Brglez] |
UDK: |
339.56 |
COBISS: |
12691740
|
Št. ogledov: |
1228 |
Št. prenosov: |
140 |
Ocena: |
0 (0 glasov) |
Metapodatki: |
|
Ostali podatki
Sekundarni jezik: |
Angleški jezik |
Sekundarni naslov: |
ǂThe ǂanalysis of the Italian market's business environment and risks |
Sekundarni povzetek: |
If a company wants to win a foreign country's market, it first needs to make a business market analysis of the chosen country. Our diploma seminar focuses on the analysis of the business environment in Italy. We have studied the dimensions of non-economic, economic and market environment; advantages and threats we can expect as well as business risks. We have analysed the rubber industry in Italy.
Italy is faced with problems of corruption, slow judicial processes and outstanding debts that present high risks for companies. At the same time Italy is very attractive market for manufacturers of technical rubber products, since it is the lead exporter of machinery. Analytics are also predicting growth of the automobile production industry, which is one of the key customers of rubber products. |
Sekundarne ključne besede: |
foreign business environment analysis;business environment;business risk;business environment dimensions;rubber products; |
URN: |
URN:SI:UM: |
Vrsta dela (COBISS): |
Delo diplomskega projekta/projektno delo |
Komentar na gradivo: |
Univ. v Mariboru, Ekonomsko-poslovna fak. |
Strani: |
III, 45 str. |
ID: |
9224926 |