diplomska naloga
Aleksander Brenko (Avtor), Bogdan Zgonc (Mentor), Darja Šemrov (Komentor)

Povzetek

V diplomskem delu sem primerjal tri različne metode za izračun kapacitete železniške proge. To so metoda UIC 406, metoda po Kovaćeviću in metoda UIC 405. Najprej sem vsako metodo opisal, za tem pa po njej izračunal zmogljivost proge za odsek Dobova–Zidani Most. Na koncu sem med seboj primerjal opisane metode in utemeljil, zakaj je prišlo med njimi do morebitnih odstopanj rezultatov.

Ključne besede

gradbeništvo;diplomska naloga;UNI;železniške proge;kapaciteta;promet;grafikon;

Podatki

Jezik: Slovenski jezik
Leto izida:
Tipologija: 2.11 - Diplomsko delo
Organizacija: UL FGG - Fakulteta za gradbeništvo in geodezijo
Založnik: [A. Brenko]
UDK: 656.2(043.2)
COBISS: 7768673 Povezava se bo odprla v novem oknu
Št. ogledov: 2579
Št. prenosov: 520
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarni jezik: Angleški jezik
Sekundarni naslov: Comparison of different railway line capacity calculation methods
Sekundarni povzetek: In this graduation thesis I showed the differences between three methods for calculating the capacity of a railway. I used the following three methods: method UIC 406, method named after Kovaćević and method UIC 405. At first I described every method. After that I calculated the capacity of a railway for each method for the track Dobova –Zidani Most. In the end I compared the three methods and I justified why it came to differences in capacity.
Sekundarne ključne besede: civil engineering;railway;capacity;timetable;
Vrsta datoteke: application/pdf
Vrsta dela (COBISS): Diplomsko delo/naloga
Komentar na gradivo: Univ. v Ljubljani, Fak. za gradbeništvo in geodezijo
Strani: X, 37 str., 1 pril.
ID: 9227905
Priporočena dela:
, diplomsko delo visokošolskega strokovnega študija
, diplomsko delo visokošolskega študijskega programa