diplomsko delo

Povzetek

Vsebinsko in jezikovno integrirano učenje je sodoben pristop poučevanja tujega jezika, ki je obravnavan v diplomskem delu. V diplomskem delu je na kratko predstavljena njegova zgodovina, njegova raba v Sloveniji in drugje po Evropi. Predstavljeni so cilji vsebinsko in jezikovno integriranega učenja in njegove prednosti pred tradicionalnem poučevanjem. V raziskavi smo učence brez predznanja tujega jezika poučevali v angleškem jeziku po pristopu vsebinsko in jezikovno integriranega učenja. Doseženi so bili vsi zastavljeni cilji za določeno učno uro. Učenci so pristop pozitivno sprejeli in usvojili poučevano znanje vsebine v tujem jeziku.

Ključne besede

prvo triletje;poučevanje angleškega jezika;

Podatki

Jezik: Slovenski jezik
Leto izida:
Tipologija: 2.11 - Diplomsko delo
Organizacija: UL PEF - Pedagoška fakulteta
Založnik: [A. Petrović]
UDK: 811.111:373.3(043.2)
COBISS: 11339081 Povezava se bo odprla v novem oknu
Št. ogledov: 834
Št. prenosov: 121
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarni jezik: Angleški jezik
Sekundarni naslov: Content and language integrated learning in second grade of primary school
Sekundarni povzetek: Content and Language Integrated Learning is a modern aproach to teaching a foreign language, which is explained in this thesis. In it, we briefly examine its history and how its principles are used in Slovenia and elsewhere in Europe. We present the goals of CLIL and its advantages compared to the traditonal way of teaching. In the research, students without any knowledge of the English language were taught English with the Content and Language Integrated Learning Approach. All the goals for the specific learning lesson were accomplished. Students accepted Content and Language Integrated Learning positively and learned the content that was taught in a foreign language
Sekundarne ključne besede: English language;primary education;angleščina;osnovnošolski pouk;
Vrsta datoteke: application/pdf
Vrsta dela (COBISS): Diplomsko delo
Komentar na gradivo: Univ. v Ljubljani, Pedagoška fak., Razredni pouk
Strani: 84 str.
ID: 9228551