magistrsko delo
Gregor Mohorko (Avtor), Simona Sternad (Mentor)

Povzetek

Živimo v dobi konstantnih inovacij, hitrih sprememb in načina življenja. K tej situaciji sta v največji meri prispevala tehnološki napredek in informacijska tehnologija. Razvoj interneta je prišel do takšne ravni, da je prisoten na vseh področjih. Njegova razširjenost je doprinesla korenite spremembe tudi v podjetništvu. Ne samo da omogoča olajšano poslovanje in mobilnost, temveč je njegov razvoj odprl nova tržišča in s tem posledično nove metode ustanavljanja in razvoja podjetij. Govorimo o start-up podjetjih, za katere sta značilna prodor na trg z inovativnim produktom in hitra rast. Internet je tudi posegel v način razmišljanja kupcev in tako pretresel tradicionalne pristope podjetniške naravnanosti. Danes so kupci zahtevnejši kot kadarkoli prej, zato so podjetja prisiljena uporabljati metode raziskovanja in zbiranja informacij o odjemalcih. Tako se je razvil management odnosov s strankami, strategija poslovanja usmerjena k stranki, ki je podprta s CRM rešitvijo ali aplikacijo. Dandanes je uporaba rešitev CRM že zelo razširjena, saj podjetju nudi konkurenčnost na trgu, učinkovitejše poslovanje in nadzor nad strankami. Poslovne potenciale uporabe rešitve CRM smo prikazali na primeru start-up podjetja Idejum d.o.o. Mlado podjetje se je zaradi rasti začelo soočati s številnimi težavami, povezanimi z upravljanjem podatkov o strankah in vodenju nepremičnin ter z nudenjem kakovostnih storitev. Večino težav je odpravila uvedba oblačne storitve Intrix CRM. Rešitev zaposlenim omogoča učinkovitejše poslovanje s funkcijami, kot so pregled nad podatkovno bazo, vodenje opravil in projektov ter hiter in mobilen dostop do informacij. Prav tako je učinkovitejši in kvalitetnejši pristop do strank, ki so deležne hitrejših in kakovostnejših storitev. Po mesecu dni uporabe se je investicija v uvedbo rešitve izkazala za pravo, saj je podjetju prinesla številne prednosti v organiziranosti, poslovni učinkovitosti in mobilnosti.

Ključne besede

start-up podjetja;poslovna informatika;računalništvo v oblaku;informacijske rešitve;CRM;

Podatki

Jezik: Slovenski jezik
Leto izida:
Tipologija: 2.09 - Magistrsko delo
Organizacija: UM EPF - Ekonomsko-poslovna fakulteta
Založnik: [G. Mohorko]
UDK: 004.77:658.89(043.2)
COBISS: 12709916 Povezava se bo odprla v novem oknu
Št. ogledov: 1165
Št. prenosov: 156
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarni jezik: Angleški jezik
Sekundarni naslov: Implementation of CRM solution in Idejum d.o.o. start-up company
Sekundarni povzetek: We live in an era of constant innovation, quick lifestyle and changes. What contributed to this most are technological progress and informational technology. Internet development reached a level of omnipresence. Its prevalence contributed to radical changes also in entrepreneurship. Not only does it facilitate company performance and mobility, its development opened new markets and consequently new methods of creating and developing companies. We are discussing start-up companies for which market penetration with an innovative product and quick growth are typical. Internet also intervenes with the customers' way of thinking and has with that shaken up traditional approaches to entrepreneurial stance. Nowadays, customers are more demanding than ever so the companies are forced to use research and information collection methods on clients. Thus, management of client relations developed – a business strategy directed to the client and supported by a CRM solution or application. The use of CRM solutions has already become widespread as it offers companies market competitiveness, a more efficient company performance and client control. We show business potentials of CRM solutions on the case of Idejum d.o.o. start-up company. A young company started facing several difficulties connected to data on clients and real estate management and providing quality services due to growth. Most of the difficulties have been eliminated by Intrix CRM cloud service implementation. This solution enables employees a more effective company performance with features such as database overview, task and project management, and a quick and mobile access to information. It also provides customers with a more effective approach of better quality which enables them quicker solutions of better quality. After one month of use the investment in solution implementation proved to be the right one. It brought several advantages in the sense of organisation, business effectiveness and mobility to the company.
Sekundarne ključne besede: Start-up company;implementation of CRM solution;cloud CRM solution;Intrix CRM;Salesforce;Microsoft Dynamics CRM;
URN: URN:SI:UM:
Vrsta dela (COBISS): Magistrsko delo/naloga
Komentar na gradivo: Univ. v Mariboru, Ekonomsko-poslovna fak.
Strani: 71 str.
ID: 9234816