magistrsko delo na študijskem programu 2. stopnje UM
Matjaž Godec (Avtor), Igor Pšunder (Mentor)

Povzetek

Električna vozila so hitro razvijajoča tehnologija, ki predstavljajo potencialno trajnostno alternativo tradicionalnim vozilom z motorji notranjega izgorevanja. Z uporabo električne energije namesto fosilnih goriv, ta nova vozila zahtevajo nove sisteme infrastrukture, ki predstavljajo inovativne tehnološke investicije. Skozi magistrsko delo smo v empiričnem delu s pomočjo izdelave Načrta gradbenih konstrukcij za gradnjo dveh hitrih polnilnih postaj z večobdobno (dinamično) metodo IRR ugotavljali upravičenost graditev na mikrolokaciji. Za izdelavo kalkulacije stroškov investicije smo izdelali tehnično poročilo, projektantski predračun s popisom gradbenih del in grafične priloge. Z izvedenimi analizami trga EV, cenami električne energije, števila polnjenj na polnilnicah, kalkulacijo stroškov investicije, in predpostavljenimi prihodnjimi stroški in prihodki smo z metodo interne donosnosti izračunali upravičenost graditve hitrih polnilnih postaj, kar je predstavljalo osrednji del magistrskega dela. Kljub visokimi začetnimi vložki nam izračuni prikažejo rezultate, kateri niso upravičeni samo iz ekonomskega vidika, temveč tudi iz zasebnega.

Ključne besede

gradnja;gradbeništvo;ekonomska upravičenost;IRR;električna vozila;električna mobilnost;hitra polnilna postaja;ekonomska analiza;projektni menedžment;magistrske naloge;

Podatki

Jezik: Slovenski jezik
Leto izida:
Tipologija: 2.09 - Magistrsko delo
Organizacija: UM FGPA - Fakulteta za gradbeništvo, prometno inženirstvo in arhitekturo
Založnik: [M. Godec]
UDK: 658.478:69.05(043.2)
COBISS: 20544022 Povezava se bo odprla v novem oknu
Št. ogledov: 1822
Št. prenosov: 212
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarni jezik: Angleški jezik
Sekundarni naslov: FEASIBILITY OF BUILDING EV FAST CHARGING STATION FOR ELECTRIC VEHICLES
Sekundarni povzetek: Plug-in electric vehicles are a rapidly evolving technology representing a potentially sustainable alternative to traditional internal combustion engine vehicles. By relying on electric power rather than petrol, these new vehicles will require a new infrastructure system for en-route charging options which represent innovative technological investments. Through the study in the empirical part, with using final Structural design of two DC fast charging stations and IRR method we determined eligibility of building fast charging stations on the micro location. Study also presents the approach of cost determination in terms of initial investment costs, and development of Technical report, Asset register and Designs. With market analyzes of EVs, electricity costs, average charging sessions per station, investment costs, assumptions of future costs and revenues, we determined eligibility of fast charging stations based on IRR method which was central part of our study. Despite the high initial investment costs, final results show us, that investments are not eligible just from an economic perspective, but also from social perspective.
Sekundarne ključne besede: construction;civil engineering;economic feasibility;IRR;EVs;electric mobility;fast charging station;analysis;project management;
URN: URN:SI:UM:
Vrsta dela (COBISS): Magistrsko delo/naloga
Komentar na gradivo: Univ. v Mariboru, Fak. za gradbeništvo, prometno inženirstvo in arhitekturo, Gradbeništvo
Strani: XI, 85 f.
ID: 9235479
Priporočena dela:
, magistrsko delo na študijskem programu 2. stopnje UM
, diplomsko delo
, ni podatka o podnaslovu
, ni podatka o podnaslovu
, ni podatka o podnaslovu