problemi dokumentacije znanja in kompetenc, pridobljenih z izkustvenim učenjem
Nejc Ogrič (Avtor), Žiga Turk (Mentor), Tomaž Maher (Član komisije za zagovor), Robert Rijavec (Član komisije za zagovor), Jana Šelih (Član komisije za zagovor), Andreja Istenič Starčič (Komentor)

Povzetek

V poletnih mesecih sem skladno s študijskim programom opravljal praktično usposabljanje. Potekalo je v podjetju UNIA, Urbanizem, nadzor, inženiring, arhitektura, d. o. o., Idrija, in v podjetju ZIDGRAD, Splošno gradbeno podjetje Idrija, d. d. V prvem sem spremljal strokovni nadzor in projektiranje gradbenega projekta izgradnje industrijske hale 4 in parkirišča v Žireh. V drugem podjetju pa sem spremljal gradnjo omenjenega objekta in parkirišča. Med praktičnim usposabljanje sem sodeloval v vseh fazah graditve - od same zasnove pa vse do končne uporabe objekta. Med usposabljanjem sem naletel na veliko primerov, ko znanje pridobljeno v akademskem okolju v celoti ni zadoščalo. V diplomski nalogi analiziram in primerjam znanje pridobljeno z izkustvenim učenjem med praktičnim usposabljanjem z znanjem pridobljenim v akademskem okolju. Večje razlike med znanjem iz študija ter kompetencami, ki bi jih potreboval v praksi, ugotavljam na področju gradbene zakonodaje, detajlih projektne dokumentacije in dokumentov, ki nastajajo na gradbišču. Na teh področjih je praksa v največji meri dopolnila znanje, ki ni bilo pridobljeno med študijem. Želel bi, da bi o tem med študijem slišali več.

Ključne besede

gradbeništvo;diplomska naloga;VSŠ;praktično usposabljanje;kompetence;graditev objektov;

Podatki

Jezik: Slovenski jezik
Leto izida:
Tipologija: 2.11 - Diplomsko delo
Organizacija: UL FGG - Fakulteta za gradbeništvo in geodezijo
Založnik: [N. Ogrič]
UDK: 001:004.6:659.2:624(043.2)
COBISS: 6829921 Povezava se bo odprla v novem oknu
Št. ogledov: 1225
Št. prenosov: 458
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarni jezik: Angleški jezik
Sekundarni naslov: Work placement
Sekundarni povzetek: This summer I completed my work placement as part of my academic programme. I did it in two companies: UNIA, Urbanizem, nadzor, inženiring, arhitektura d. o. o. Idrija and ZIDGRAD, Idrija d. d. My work placement in the first company consisted of following the professional supervision and design of a construction project of the industrial concourse 4 and a parking space in the town of Žiri. In the second company I followed the construction of the aforementioned object and parking space. During my work placement I participated in all phases of construction – from the mere design to the final stage of the structure. During my training I encountered numerous cases where the knowledge received in my academic environment didn't suffice. In my undergraduate thesis I analyse and compare the knowledge I accumulated during my work placement to the one I accumulated in academic environment. I discovered big differences between the knowledge from my studies and the competences I would need outside my academic environment in the following fields: construction legislation, detailed project documentation and the documents formed at the construction site. In these fields I had to rely on the 'know-how' I stumbled upon outside the university. I wish we heard more about this in our classes.
Sekundarne ključne besede: graduation thesis;civil engineering;work placement;competences;objects;
Vrsta dela (COBISS): Diplomsko delo
Komentar na gradivo: Univ. v Ljubljani, Fak. za gradbeništvo in geodezijo
Strani: XII, 66 str.
ID: 9240571
Priporočena dela:
, problemi dokumentacije znanja in kompetenc, pridobljenih z izkustvenim učenjem
, diplomska naloga