diplomsko delo
Gloria Vilar (Avtor), Andrej Demšar (Mentor)

Povzetek

Analiza komunikacijske kampanje Orto kolesa po teoriji uspešnega oglaševanja

Ključne besede

blagovna znamka;oglaševanje;komunikacijska kampanja;uporabnik;

Podatki

Jezik: Slovenski jezik
Leto izida:
Tipologija: 2.11 - Diplomsko delo
Organizacija: UL NTF - Naravoslovnotehniška fakulteta
Založnik: [G. Vilar]
UDK: 655.26
COBISS: 3286128 Povezava se bo odprla v novem oknu
Št. ogledov: 1100
Št. prenosov: 353
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarni jezik: Angleški jezik
Sekundarni naslov: ǂThe ǂanalysis of a communication campaign Orto bicycles according to theory of modern communication practices
Vrsta dela (COBISS): Diplomsko delo
Komentar na gradivo: Univ. v Ljubljani, Naravoslovnotehniška fak., Oddelek za tekstilstvo, grafiko in oblikovanje
Strani: VI, 49 f.
ID: 9240581