diplomsko delo
Gregor Štern (Avtor), Klement Podnar (Mentor)

Povzetek

Koristi uvajanja marketinškega informacijskega sistema v marketinški oddelek v podjetju

Ključne besede

spletno trženje;avtomatizacija trženja;Trženje;Avtomatizacija;Spletne storitve;Diplomska dela;

Podatki

Jezik: Slovenski jezik
Leto izida:
Izvor: Ljubljana
Tipologija: 2.11 - Diplomsko delo
Organizacija: UL FDV - Fakulteta za družbene vede
Založnik: [G. Štern]
UDK: 658.8:004.738.52(043.2)
COBISS: 34555741 Povezava se bo odprla v novem oknu
Št. ogledov: 797
Št. prenosov: 120
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarni jezik: Angleški jezik
Sekundarne ključne besede: Marketing;Automation;Web services;Graduate theses;
Vrsta dela (COBISS): Diplomsko delo
Komentar na gradivo: Univ. v Ljubljani, Fakulteta za družbene vede
Strani: 71 f.
ID: 9249655