Miroslav Rebernik (Avtor), Polona Tominc (Avtor), Mojca Duh (Avtor), Matej Rus (Avtor), Tadej Krošlin (Avtor), Barbara Bradač Hojnik (Avtor), Dijana Močnik (Avtor), Ksenja Pušnik (Avtor), Tadej Krošlin (Grafični oblikovalec)

Povzetek

Slovenski podjetniški observatorij 2005 prikazuje nekatere vidike slovenskega podjetništva v preteklem letu. Podajamo osnovne značilnosti slovenskih podjetij, kot jih lahko razberemo iz ekonomskih in statističnih podatkov. V analizo smo zajeli vsa tista podjetja, ki so v letu 2004 oddala poročila o poslovanju na AJPES. Analizirali smo štiri teme: 1) Ocenili smo ambicije ustaljenih podjetnikov v Sloveniji glede njihove prihodnje rasti v primerjavi z ambicijami po rasti nastajajočih in novih podjetnikov; 2) Analizirali smo sodelovanje in partnerstva med podjetji, razloge, oblike in področja sodelovanja ter vplive uspešnosti sodelovanja na konkurenčnost malih in srednje velikih podjetij v primerjavi z velikimi podjetji v Sloveniji; 3) Analizirali smo razlike v starosti, velikosti, izvozni naravnanosti, uspešnosti in aspiracijah po rasti med družinskimi in ne-družinskimi malimi in srednje velikimi podjetji v Sloveniji; 4) Proučevali smo tudi internacionalizacijo malih in srednje velikih podjetij ter dodali pregled pomembnejših del slovenskih avtorjev, ki so jih o podjetništvu napisali v letu 2005.

Ključne besede

podjetje;podjetništvo;podjetnik;

Podatki

Jezik: Slovenski jezik
Leto izida:
Tipologija: 2.12 - Končno poročilo o rezultatih raziskav
Organizacija: UM EPF - Ekonomsko-poslovna fakulteta
Založnik: Ekonomsko-poslovna fakulteta, Inštitut za podjetništvo in management malih podjetij
UDK: 65.011/.12
COBISS: 57017345 Povezava se bo odprla v novem oknu
ISBN: 961-6354-46-9
Št. ogledov: 880
Št. prenosov: 104
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarni jezik: Angleški jezik
Sekundarni naslov: Slovenian Entrepreneurship Observatory 2005
Sekundarni povzetek: Slovenian Entrepreneurship Observatory 2005 shows some aspects of Slovenian entrepreneurship in the previous year. We provide the basic features of Slovenian companies, as can be seen from the economic and statistical data. The analysis included all those companies, which in 2004 submitted the annual reports at AJPES. We have analysed four topics: 1) evaluated the ambitions of established entrepreneurs in Slovenia with regard to their future growth in comparison with the growth ambitions of emerging and new entrepreneurs; 2) analysed the cooperation and partnerships between enterprises, reasons, forms and areas of cooperation and impacts of the effectiveness of cooperation on the competitiveness of small and medium-sized businesses compared with large enterprises in Slovenia; 3) analysed the differences in age, size, export orientation, performance and aspirations for growth between family and non-family small and medium-sized enterprises in Slovenia; 4) studied the internationalization of small and medium-sized enterprises, and added a survey of major works by Slovenian authors who have written about entrepreneurship in 2005.
Sekundarne ključne besede: Slovenian Enterprises;Family Businesses;Internationalization of Businesses;Partnerships between Businesses;Small and Medium Sized Enterprises;
URN: URN:SI:UM:
Vrsta dela (COBISS): Temeljna raziskava
Strani: 94 str.
ID: 9250765
Priporočena dela:
, ni podatka o podnaslovu
, ni podatka o podnaslovu
, ni podatka o podnaslovu
, ni podatka o podnaslovu
, ni podatka o podnaslovu