magistrsko delo
Simona Franc (Avtor), Zlatko Jančič (Mentor)

Povzetek

Uporaba pripovedovanja zgodb v oglaševanju kot strategija ustvarjanja čustvene povezanosti s potrošnikom

Ključne besede

pripovedovanje zgodb;kreativni oglasi;čustvena povezava;Oglaševanje;Čustva;Ustvarjalnost;Magistrska dela;

Podatki

Jezik: Slovenski jezik
Leto izida:
Tipologija: 2.09 - Magistrsko delo
Organizacija: UL FDV - Fakulteta za družbene vede
Založnik: [S. Franc]
UDK: 659.1:159.954(043.3)
COBISS: 34602333 Povezava se bo odprla v novem oknu
Št. ogledov: 787
Št. prenosov: 303
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarni jezik: Angleški jezik
Sekundarne ključne besede: Advertising;Emotions;Creative ability;Master's theses;
Vrsta dela (COBISS): Magistrsko delo/naloga
Komentar na gradivo: Univ. v Ljubljani, Fak. za družbene vede
Strani: 97 str.
ID: 9251827