učinkovitost spletnih akcij in interaktivnost s spletnimi uporabniki
Tina Adamlje (Avtor), Samo Kropivnik (Mentor), Irena Bačlija (Komentor)

Povzetek

Oglaševanje na spletu v javnem in zasebnem sektorju

Ključne besede

oglaševalski mediji;oglaševalski formati;interaktivnost;Spletno oglaševanje;Uporabniki interneta;Javni sektor;Zasebni sektor;Diplomska dela;

Podatki

Jezik: Slovenski jezik
Leto izida:
Izvor: Ljubljana
Tipologija: 2.11 - Diplomsko delo
Organizacija: UL FDV - Fakulteta za družbene vede
Založnik: [T. Adamlje]
UDK: 659.1:004.738.5(043.2)
COBISS: 34629981 Povezava se bo odprla v novem oknu
Št. ogledov: 820
Št. prenosov: 189
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarni jezik: Angleški jezik
Sekundarne ključne besede: Web advertising;Internet users;Public sector;Private sector;Graduate theses;
Vrsta dela (COBISS): Diplomsko delo
Komentar na gradivo: Univ. v Ljubljani, Fakulteta za družbene vede
Strani: 68 f.
ID: 9384784
Priporočena dela:
, učinkovitost spletnih akcij in interaktivnost s spletnimi uporabniki
, ni podatka o podnaslovu