diplomsko delo
Anita Topolovčan (Avtor), Marko Lah (Mentor)

Povzetek

Skladnost poslovnega in marketinškega načrta kot pogoj učinkovitosti podjetja

Ključne besede

marketinško načrtovanje;letni poslovni načrt;Poslovno načrtovanje;Podjetja;Trženje;Tržno komuniciranje;Diplomska dela;

Podatki

Jezik: Slovenski jezik
Leto izida:
Izvor: Ljubljana
Tipologija: 2.11 - Diplomsko delo
Organizacija: UL FDV - Fakulteta za družbene vede
Založnik: [A. Topolovčan]
UDK: 005.511(083.92)(043.2)
COBISS: 34668125 Povezava se bo odprla v novem oknu
Št. ogledov: 840
Št. prenosov: 191
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarni jezik: Angleški jezik
Sekundarne ključne besede: Business planning;Enterprises;Marketing;Marketing communication;Graduate theses;
Vrsta dela (COBISS): Diplomsko delo
Komentar na gradivo: Univ. v Ljubljani, Fak. za družbene vede
Strani: 78 f.
ID: 9580677