slovenski podjetniški observatorij 2016
Povzetek
V prvem poglavju smo najprej analizirali vse gospodarske družbe in samostojne podjetnike v Sloveniji za leto 2015, nato pa smo za leto 2013 primerjali ključne podatke za podjetja EU-28 in Slovenije v nefinančnem sektorju gospodarstva (to so dejavnosti industrije, trgovine in storitev). V Sloveniji je bilo leta 2015 v celotnem gospodarstvu 127.373 podjetij, ki so zaposlovala 532.325 ljudi. Največ dodane vrednosti (7,4 milijarde evrov) in izvoza (16,6 milijarde evrov) so ustvarile predelovalne dejavnosti. V drugem poglavju proučujemo kontekst družbene odgovornosti na ravni podjetij in na nacionalni ravni v Sloveniji in EU, ki vključuje različne poslovne prakse, iniciative in ukrepe, s ciljem prispevanja k družbi in okolju, v katerem podjetja delujejo. Ugotavljamo, da je na tem področju podporno okolje v Sloveniji dobro razvito, vendar pa primanjkuje sodelovanja in povezovanja v skupen koncept družbene odgovornosti. Prikazujemo tudi stanje družbeno odgovornega angažiranja podjetij in, analiziramo prakse podjetij na tem področju.
Ključne besede
Slovenija;podjetništvo;podjetje;družbena odgovornost;dodana vrednost;statistika;podatki;2015;mednarodne primerjave;EU;
Podatki
Jezik: |
Slovenski jezik |
Leto izida: |
2017 |
Tipologija: |
2.01 - Znanstvena monografija |
Organizacija: |
UM EPF - Ekonomsko-poslovna fakulteta |
Založnik: |
Univerzitetna založba Univerze |
UDK: |
005.35(497.4)"2016" |
COBISS: |
90847489
|
ISBN: |
978-961-286-012-7 |
Št. ogledov: |
1537 |
Št. prenosov: |
255 |
Ocena: |
0 (0 glasov) |
Metapodatki: |
|
Ostali podatki
Sekundarni jezik: |
Angleški jezik |
Sekundarni naslov: |
Slovenian companies and corporate social responsibility |
Sekundarni povzetek: |
In first chapter, we first analysed all companies and entrepreneurs in Slovenia for the year 2015, then we compared for the year 2013 key data of the EU-28 and Slovenia in the non-financial business economy (the activities of industry, distributive trades and services). In Slovenia, 127,373 businesses employed 532,325 people in 2015. The manufacturing sector also generated the largest value added (7.4 billion euros) and exports (16.6 billion euros). In second chapter, we examined the context of corporate social responsibility on the company and national levels in Slovenia and the EU, involving different business practices, initiatives and actions, with the goal of contributing to the society and environment in which companies function. We found that the supportive environment for corporate social responsibility in Slovenia is well-developed, but there is a lack of cooperation and integration towards a common concept of social responsibility on the national level. We also show the state of socially responsible behaviour of companies and analyse their practices and initiatives. |
Sekundarne ključne besede: |
Slovenia;entrepreneurship;enterprises;social responsibility;value added;statistics;data;2015;international comparisons;EU; |
URN: |
URN:NBN:SI |
Vrsta dela (COBISS): |
Pregledno delo |
Strani: |
143 str. |
DOI: |
10.18690/978-961-286-012-7 |
ID: |
9589044 |