zaključno delo
Natalija Kranjec (Avtor), Miran Muhič (Mentor)

Povzetek

Diplomsko delo z naslovom Upravljanje gibanja pri otrocih s posebnimi potrebami je sestavljeno iz teoretičnega in empiričnega dela. V teoretičnem delu smo predstavili otroke s posebnimi potrebami, gibalni razvoj pri otrocih s posebnimi potrebami in spremljanje gibalnega razvoja. Namen diplomskega dela je bil raziskati upravljanje gibanja pri otrocih s posebnimi potrebami. Cilj empiričnega dela pa je bil raziskati eksplozivno moč, koordinacijo in ravnotežje pri otrocih s posebnimi potrebami. V empiričnem delu smo izvedli motorične teste na vzorcu iz konkretne populacije, in sicer na otrocih s posebnimi potrebami, ter rezultate primerjali z rezultati nekaterih raziskav, ki so bile narejene na zdravih otrocih. S kvantitativno obdelavo testov smo ugotovili, da imajo otroci s posebnimi potrebami pri upravljanju eksplozivnih gibov, pri upravljanju koordinacije gibov in pri upravljanju vzpostavljanja in ohranjanja ravnotežja večje težave kot zdravi otroci.

Ključne besede

diplomska dela;upravljanje gibanja;otroci s posebnimi potrebami;koordinacija;ravnotežje;eksplozivna moč;

Podatki

Jezik: Slovenski jezik
Leto izida:
Tipologija: 2.11 - Diplomsko delo
Organizacija: UM PEF - Pedagoška fakulteta
Založnik: [N. Kranjec]
UDK: 796.012-053.2-056.2/.3(043.2)
COBISS: 23097864 Povezava se bo odprla v novem oknu
Št. ogledov: 1122
Št. prenosov: 207
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarni jezik: Angleški jezik
Sekundarni naslov: Managing the movement of children with special needs
Sekundarni povzetek: The thesis with the title Managing the Movement of Children with Special Needs consists of a theoretical and empirical part. The theoretical part presents children with special needs, the motor development of children with special needs and the supervision of motor development. The purpose of the thesis was to research the management of movement of children with special needs. The goal of the empirical part was to research the explosive power, coordination and balance of children with special needs. The empirical part reveals the performed motor skills tests, which were performed on the sample of concrete population, namely among children with special needs, and the comparison of these results with the results of some researches, which were performed among healthy children. With the help of quantitative test processing we determined that the children with special needs have larger problems with managing explosive movements, managing coordination of movement and managing the establishment and maintenance of balance.
Sekundarne ključne besede: theses;managing movement;children with special needs;coordination;balance;explosive power;
URN: URN:SI:UM:
Vrsta dela (COBISS): Diplomsko delo/naloga
Komentar na gradivo: Univ. v Mariboru, Pedagoška fak., Oddelek za predšolsko vzgojo
Strani: 43 f., [2] f. pril.
ID: 9598766