primer izbrane banke
Jure Jeklič (Avtor), Peter Trkman (Mentor)

Povzetek

Prenova procesa managementa reklamacij

Ključne besede

bančništvo;banke;bančno poslovanje;reklamacije;management;spremembe;poslovni proces;modeli;analiza;

Podatki

Jezik: Slovenski jezik
Leto izida:
Tipologija: 2.09 - Magistrsko delo
Organizacija: UL EF - Ekonomska fakulteta
Založnik: [J. Jeklič]
UDK: 005.3
COBISS: 23633894 Povezava se bo odprla v novem oknu
Št. ogledov: 681
Št. prenosov: 354
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarni jezik: Angleški jezik
Sekundarni naslov: Reengineering of a complaint management process: a case of a selected bank
Sekundarne ključne besede: banking;banks;banking management;claims;management;changes;business process;models;analysis;
Vrsta dela (COBISS): Magistrsko delo
Komentar na gradivo: Univ. v Ljubljani, Ekonomska fak.
Strani: III, 74 str.
ID: 9602830