magistrsko delo
Gorazd Jakše (Avtor), Gregor Pfajfar (Mentor)

Povzetek

Strategija razvoja trženja Adria Mobil z akcijskim načrtom za ključno regijo

Ključne besede

Slovenija;avtomobilska industrija;industrijsko podjetje;Adria Mobil;poslovanje podjetja;uspešnost poslovanja;trženje;poslovno komuniciranje;strategija trženja;cena;blagovne znamke;

Podatki

Jezik: Slovenski jezik
Leto izida:
Tipologija: 2.09 - Magistrsko delo
Organizacija: UL EF - Ekonomska fakulteta
Založnik: [G. Jakše]
UDK: 339.138
COBISS: 23729894 Povezava se bo odprla v novem oknu
Št. ogledov: 999
Št. prenosov: 202
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarni jezik: Angleški jezik
Sekundarni naslov: Marketing strategy development of Adria Mobil with an action plan for key regions
Sekundarne ključne besede: Slovenia;car industry;industrial enterprises;Adria Mobil;company performance;business efficiency;marketing;business communication;marketing strategy;price;brands;
Vrsta dela (COBISS): Magistrsko delo
Komentar na gradivo: Univ. v Ljubljani, Ekonomska fak.
Strani: IV, 79 str.
ID: 9602980