magistrsko delo
Ana Mlekuž (Avtor), Mateja Bodlaj (Mentor), Vasja Rant (Komentor)

Povzetek

Vpliv finančne pismenosti na nakupno vedenje porabnikov v času gospodarske krize v Sloveniji

Ključne besede

trženje;nakup;vedenje potrošnikov;odločanje;osebne finance;krize;raziskave;analiza;

Podatki

Jezik: Slovenski jezik
Leto izida:
Tipologija: 2.09 - Magistrsko delo
Organizacija: UL EF - Ekonomska fakulteta
Založnik: [A. Mlekuž]
UDK: 339.138
COBISS: 23496166 Povezava se bo odprla v novem oknu
Št. ogledov: 833
Št. prenosov: 156
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarni jezik: Angleški jezik
Sekundarni naslov: The impact of financial literacy on the consumers' buying behavior during the financial crisis in Slovenia
Sekundarne ključne besede: marketing;purchasing;consumer behaviour;decision making;personal finance;crises;research;analysis;
Vrsta dela (COBISS): Magistrsko delo
Komentar na gradivo: Univ. v Ljubljani, Ekonomska fak.
Strani: IV, 101, 53 str.
ID: 9603074
Priporočena dela:
, zaključna strokovna naloga visoke poslovne šole
, zaključna strokovna naloga visoke poslovne šole
, zaključna strokovna naloga visoke poslovne šole