primer medicinsko tehničnih pripomočkov

Povzetek

Analiza porabnikovega zaznavanja različnih oblik neposrednega trženja

Ključne besede

trženje;direktno trženje;zdravje;zdravila;vedenje potrošnikov;odločanje;nakup;raziskave;

Podatki

Jezik: Slovenski jezik
Leto izida:
Tipologija: 2.09 - Magistrsko delo
Organizacija: UL EF - Ekonomska fakulteta
Založnik: [T. Šušmelj Živec]
UDK: 339.138
COBISS: 23629798 Povezava se bo odprla v novem oknu
Št. ogledov: 490
Št. prenosov: 107
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarni jezik: Angleški jezik
Sekundarni naslov: ǂAn ǂanalysis of the consumer's perception of various types of direct marketing: the case of medical technical devices
Sekundarne ključne besede: marketing;direct selling;health;medications;consumer behaviour;decision making;purchasing;research;
Vrsta dela (COBISS): Magistrsko delo
Komentar na gradivo: Univ. v Ljubljani, Ekonomska fak.
Strani: II, 85, 42 str.
ID: 9607942
Priporočena dela:
, primer medicinsko tehničnih pripomočkov
, primer prodajalne Vita Care
, zaključna strokovna naloga visoke poslovne šole
, zaključna strokovna naloga visoke poslovne šole