magistrsko delo

Povzetek

Dejavniki izbire banke kot prodajnega mesta za sklenitev zavarovalne police

Ključne besede

bančno zavarovalništvo;trženje;storitve;pozicioniranje proizvoda;odnosi s strankami;prodaja;stimulacija;vedenje potrošnikov;izbira;

Podatki

Jezik: Slovenski jezik
Leto izida:
Tipologija: 2.09 - Magistrsko delo
Organizacija: UL EF - Ekonomska fakulteta
Založnik: [I. Vojvoda Keranović]
UDK: 339.138
COBISS: 23642854 Povezava se bo odprla v novem oknu
Št. ogledov: 617
Št. prenosov: 129
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarni jezik: Angleški jezik
Sekundarni naslov: Determinants of selecting a bank as an insurance policy sales channel
Sekundarne ključne besede: bankassurance;marketing;services;positioning;customer relationship;sales;stimulation;consumer behaviour;choice;
Vrsta dela (COBISS): Magistrsko delo
Komentar na gradivo: Univ. v Ljubljani, Ekonomska fak.
Strani: III, 86, 11 str.
ID: 9607956