magistrsko delo
Tanja Oblak (Avtor), Mateja Bodlaj (Mentor)

Povzetek

Analiza trženjskega komuniciranja v majhnem podjetju

Ključne besede

trženje;majhna podjetja;storitve;poslovno komuniciranje;oglaševanje;direktno trženje;odnosi z javnostjo;case study;I.S.P.;analiza;

Podatki

Jezik: Slovenski jezik
Leto izida:
Tipologija: 2.09 - Magistrsko delo
Organizacija: UL EF - Ekonomska fakulteta
Založnik: [T. Oblak]
UDK: 339.138
COBISS: 23644390 Povezava se bo odprla v novem oknu
Št. ogledov: 601
Št. prenosov: 117
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarni jezik: Angleški jezik
Sekundarni naslov: ǂA ǂmarketing communications analysis in a small business
Sekundarne ključne besede: marketing;small enterprises;services;business communication;advertising;direct selling;public relations;case study;I.S.P.;analysis;
Vrsta dela (COBISS): Magistrsko delo/naloga
Komentar na gradivo: Univ. v Ljubljani, Ekonomska fak.
Strani: II, 64, 2 str.
ID: 9607960