vidik staršev

Povzetek

Analiza televizijskega oglaševanja prehrambnih izdelkov za otroke

Ključne besede

trženje;prehrana;proizvodi;otroci;družina;nakup;odločanje;regulacija;raziskave;analiza;

Podatki

Jezik: Slovenski jezik
Leto izida:
Tipologija: 2.09 - Magistrsko delo
Organizacija: UL EF - Ekonomska fakulteta
Založnik: [K. Priselac]
UDK: 659.1
COBISS: 23693542 Povezava se bo odprla v novem oknu
Št. ogledov: 527
Št. prenosov: 106
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarni jezik: Angleški jezik
Sekundarni naslov: ǂAn ǂanalysis of television advertising of children's food products for: the parents' perspective
Sekundarne ključne besede: marketing;nutrition;products;children;family;purchasing;decision making;regulation;research;analysis;
Vrsta dela (COBISS): Magistrsko delo
Komentar na gradivo: Univ. v Ljubljani, Ekonomska fak.
Strani: III, 78, 9 str.
ID: 9608005