magistrsko delo
Davorin Panič (Avtor), Boštjan Šumak (Mentor)

Povzetek

Sistemi za upravljanje odnosov s strankami so poznani kot poslovno orodje za trženje, prodajo in servisiranje strank. Razumevanje potreb strank in ponudba storitev z dodano vrednostjo sta temelja uspeha. Tudi v javnem sektorju so sistemi za upravljanje odnosov s strankami ključnega pomena za vzpostavitev in ohranjanje kakovostnih odnosov s strankami. V primeru Zavoda Republike Slovenije za zaposlovanje se sistem za upravljanje odnosov s strankami delodajalci razvija v okviru lastne ekipe. Z raziskavo smo želeli ugotoviti, kateri faktorji signifikantno vplivajo na sprejetost, uporabo in uspešnost informacijskega sistema. Rezultate raziskave bomo uporabili pri nadaljnjem razvoju sistema in posledično izboljšanju javnih storitev.

Ključne besede

sprejetost;upešnost;javni sektor;CRM;UTAUT;magistrske naloge;

Podatki

Jezik: Slovenski jezik
Leto izida:
Tipologija: 2.09 - Magistrsko delo
Organizacija: UM FERI - Fakulteta za elektrotehniko, računalništvo in informatiko
Založnik: D. Panič
UDK: 338.465:351.88(043.2)
COBISS: 20619542 Povezava se bo odprla v novem oknu
Št. ogledov: 749
Št. prenosov: 79
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarni jezik: Angleški jezik
Sekundarni naslov: Analysis of acceptance and use of customer relationship management system at the Employment Service of Slovenia
Sekundarni povzetek: Customer relationship management systems are established as a business tool for marketing, sales and customer service. Understanding customers' needs and offering value-added services are important for success. Public sector also acknowledges importance of relationship management systems as crucial for establishing and maintaining quality relationships with customers. In the case of Employment Service of Slovenia customer relationship management system for employers is developed within the house. The main objective of research was identifying significant factors of acceptance, use and success of information system. The results of research will be used for further system development and consequently, the improvement of public services.
Sekundarne ključne besede: acceptance;success;public sector;
URN: URN:SI:UM:
Vrsta dela (COBISS): Magistrsko delo/naloga
Komentar na gradivo: Univ. v Mariboru, Fak. za Fak. za elektrotehniko, računalništvo in informatiko, Informatika in tehnologije komuniciranja
Strani: XI, 78 str.
ID: 9609197
Priporočena dela:
, diplomsko delo visokošolskega strokovnega študija Informatika v organizaciji in managementu
, diplomsko delo univerzitetnega študija Organizacija in management informacijskih sistemov
, diplomsko delo visokošolskega strokovnega študija Organizacija in management informacijskih sistemov
, čarobna palica ali nepotreben strošek