diplomsko delo
Jasmina Žel (Avtor), Tjaša Štrukelj (Mentor)

Povzetek

Podjetje Fera avto, d.o.o., s sedežem v Zgornji Kungoti posluje komaj 2 leti. Podjetje je mlado in se s svojimi izdelki na trgu šele uveljavlja. Podjetje spada v avtomobilsko industrijo in se ukvarja z oblikovanjem, razvojem, proizvodnjo in prodajo motornih vozil. Podjetje je še vedno v fazi intenzivnega razvoja in raziskav. Podjetje sta ustanovila dva lastnika, izmed katerih je eden lastnik tudi direktor podjetja, ki tam opravlja večino nalog. Podjetje zaposluje tudi enega izvedbenega delavca. V diplomskem delu smo izhajali iz obstoječega stanja podjetja. Proučili smo ustanoviteljsko vizijo podjetja in njene značilnosti. Analizirali smo panogo podjetja, politiko podjetja in njegove strategije ter strukture. Za potrebe našega nadaljnjega planiranja bodoče politike podjetja smo potrebovali obsežna raziskovalno — prognostična izhodišča. Proučili smo vrednote obeh ključnih udeležencev podjetja in ugotavljali njihovo skladnost. Analizirali smo dejavnostna in funkcijska področja, analizirali vodstvo in vodenje podjetja ter določili prednosti in slabosti podjetja. Pri proučevanju okolja obravnavanega podjetja smo določili možnosti in nevarnosti za podjetje, ki iz proučevanega podjetja izhajajo. Za podjetje smo planirali razvoj na ravni politike podjetja, ki smo ga zaključili s predlogom bodoče politike podjetja. S tem diplomskim delom želimo pomagati lastnikoma podjetja Fera avto, d.o.o. pri uresničevanju zastavljene vizije. Menimo, da bo njihova vizija sedaj lažje uresničljiva ter da bo planirani razvoj pozitivno vplival na prihodnji razvoj podjetja in uspešnost njegovega poslovanja.

Ključne besede

podjetje;razvoj;razvoj podjetja;politika podjetja;planiranje razvoja;planiranje poslovanja;vizija;vrednote;prednost;slabosti;tveganje;

Podatki

Jezik: Slovenski jezik
Leto izida:
Izvor: Maribor
Tipologija: 2.11 - Diplomsko delo
Organizacija: UM EPF - Ekonomsko-poslovna fakulteta
Založnik: [J. Žel]
UDK: 005.412
COBISS: 10105372 Povezava se bo odprla v novem oknu
Št. ogledov: 2180
Št. prenosov: 142
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarni jezik: Angleški jezik
Sekundarni naslov: Planning the development of company Fera avto, d.o.o. at business policy level of management
Sekundarni povzetek: The company Fera avto, d.o.o., with the head office in Zgornja Kungota carries on business only 2 years. The company is young and is only establishing on the market with its products. The company is a part of the car industry and is involved in modelling, development, production and sale of motor vehicles. The company is still in the phase of intensive development and research. The company was established by two owners; one of them is also the director of the company, and performs most of the tasks. The company also employs one executing worker. In the thesis we proceeded from the existent situation of the company. We studied the founding vision of the company and its characteristics. We analysed the branch of the company, the politics of the company and its strategies and structures. For the needs of our further planning of the future politics of the company the extensive research was necessary – prognostic starting point. We studied the values of both crucial participants of the company and determined their uniformity. We analysed the activity and function fields, analysed the management of the company and determined advantages and disadvantages of the company. When studying the environment of the discussed company we determined the possibilities and dangers for the company that derive from the studying of the company. For the company we planned development on the level of the politics of the company that we concluded with the suggestion for the future politics of the company. With this thesis we want to help the owners of the company Fera avto, d.o.o. when accomplishing their vision. We believe that now their vision will be more realisable and that the planned development will positively influence the further development of the company and the success of their management.
Sekundarne ključne besede: - company;- development of the company;- vision;- business policy;- values;- advantages and disadvantages;- possibilities and dangers.;
URN: URN:SI:UM:
Vrsta dela (COBISS): Diplomsko delo
Komentar na gradivo: Univ. v Mariboru, Ekonomsko-poslovna fak.
Strani: 56 str.
Ključne besede (UDK): science and knowledge;organization;computer science;information;documentation;librarianship;institutions;publications;znanost in znanje;organizacije;informacije;dokumentacija;bibliotekarstvo;institucije;publikacije;prolegomena;fundamentals of knowledge and culture;propaedeutics;prolegomena;splošne osnove znanosti in kulture;management;menedžment;processes in management;procesi pri menedžmentu;
ID: 987807