ǂthe ǂcase of Krka d.d.
Ana Marija Duhanič (Avtor), Karin Širec (Mentor)

Povzetek

V diplomskem seminarju smo predstavili strategijo diverzificirane rasti na primeru podjetja Krka d.d. Podjetje je eno najuspešnejših evropskih generičnih faramacevtskih proizvajalcev. Preden smo analizirali podjetje smo si najprej razložili nekatere pomembne pojme - strateški management in diverzifikacija. Diverzifikacija pomeni dodajanje novih vrst proizvodov oz. storitev k obstoječemu poslovnemu programu. Novi proizvodi in storitve se bistveno razlikujejo od dosedanjih in spadajo v druge skupine, ter hkrati zadovoljujejo drugačne potrebe. Podjetja se za diverzifikacijo odločajo iz razlogov kot so, nezmožnost generične rasti podjetja, kadar želijo odpraviti konkurenčne slabosti, zapolnti kapacitete izven sezone, … V empiričnem delu diplomskega seminarja smo predstavili podjetje Krka d.d., ki je raslo in še raste s pomočjo diverzificirane rasti. Vsi podatki so verodostojni in pridobljeni iz poslovnih poročil in spletne strani podjetja. Na primeru podjetja smo naredili tudi SWOT analizo.

Ključne besede

strateški management;diverzifikacija;rast podjetja;SWOT analiza;farmacevtska industrija;

Podatki

Jezik: Slovenski jezik
Leto izida:
Izvor: Maribor
Tipologija: 2.11 - Diplomsko delo
Organizacija: UM EPF - Ekonomsko-poslovna fakulteta
Založnik: [A. M. Duhanič]
UDK: 005.412
COBISS: 11220252 Povezava se bo odprla v novem oknu
Št. ogledov: 3393
Št. prenosov: 794
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarni jezik: Angleški jezik
Sekundarni naslov: Diversified growth
Sekundarni povzetek: In this diploma seminar we presented diversified growth strategy on a case of the company Krka d. d. The company is one of the most successful European generic pharmaceutical manufacturers. Before we analysed the company, we explained some important concepts – strategic management and diversification. Diversification means adding new kinds of products or services to the existing business programme. New products and services are essentially different from the existing ones, belong to other groups and at the same time satisfy different needs. Companies decide to diversify for different reasons like incapability of generic growth of the company, when they want to eliminate competition weaknesses or fill up capacities out of the season time. In the empirical part of diploma seminar we presented the company Krka d. d., which has grown and is still growing by the help of diversified growth. All data is credible and gained from business reports and web site of the company. We also made SWOT analysis on the case of this company.
Sekundarne ključne besede: diversification;strategic management;business growth;Krka d. d.;strategic of related diversification;strategic of un-related diversification;SWOT analysis;
URN: URN:SI:UM:
Vrsta dela (COBISS): Delo diplomskega seminarja/zaključno seminarsko delo/naloga
Komentar na gradivo: Univ. v Mariboru, Ekonomsko-poslovna fak.
Strani: 43 str.
Ključne besede (UDK): science and knowledge;organization;computer science;information;documentation;librarianship;institutions;publications;znanost in znanje;organizacije;informacije;dokumentacija;bibliotekarstvo;institucije;publikacije;prolegomena;fundamentals of knowledge and culture;propaedeutics;prolegomena;splošne osnove znanosti in kulture;management;menedžment;processes in management;procesi pri menedžmentu;
ID: 994987