delo diplomskega seminarja
Nika Horvat (Avtor), Samo Bobek (Mentor)

Povzetek

Svetovni splet se iz dneva v dan povečuje in pridobiva uporabnike. Podjetja pa se na trgu borijo, katera bodo bolj uspešna oziroma bodo imela več strank, saj to pomeni večjo prodajo. Način pridobivanja strank, se zaradi razvoja ekonomije in tehnologije spreminjajo. Podjetja morajo biti sposobno slediti tem trendom, zavedati se morejo njihovih potencialov. Podjetje mora posodabljati svoje procese, svoj marketing in prodajo in ker večina ljudi v današnjem svetu nima več toliko časa, da bi informacije pridobivala preko prodajalcev v trgovinah kot včasih, temveč raje te informacije o izdelkih poišče kar na spletu, saj je lažje in hitrejše, poleg tega pa lahko vidijo kako so ljudje zadovoljni z izdelkom preko forumov in blogov. Kar pa pomeni, da mora podjetje uporabljati splet za pridobivanje potencialnih strank s prodajo na spletu, oglaševanjem in optimizacijo spletne strani. Tako je podjetje vidno na spletu in predvsem konkurenčno na trgu. Podjetja, ki se tega ne zavedajo ne preživijo.

Ključne besede

internet;spletni iskalniki;spletna mesta;spletne strani;oglaševanje;optimizacija;uporaba;

Podatki

Jezik: Slovenski jezik
Leto izida:
Izvor: Slovenj Gradec
Tipologija: 2.11 - Diplomsko delo
Organizacija: UM EPF - Ekonomsko-poslovna fakulteta
Založnik: [N. Horvat]
UDK: 004.738.5
COBISS: 11292188 Povezava se bo odprla v novem oknu
Št. ogledov: 1423
Št. prenosov: 104
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarni jezik: Angleški jezik
Sekundarni naslov: Business use of search engines
Sekundarni povzetek: World Wide Web is expanding day by day and within getting new users. Businesses are struggling (fighting) on the market between themselves and for customers, because more clients bring higher sales. The way how to get customers is changing with development of economy and technology. Businesses must be capable of following new trends on market, in order to be aware of their potentials. They must upgrade their processes, marketing and sale, because most of the people nowadays do not have enough time to stop and get information from salesmen in the shops. Instead, they rather get information from internet because it is faster and easier. Furthermore, they can get diverse information about product, from forums and blogs. That means that business must use World Wide Web to get new potential customers with online sale, advertising and optimization of their web sites. With all this the company is seen on the World Wide Web and is more competitive on the market. Businesses that are not aware of these facts will not survive.
Sekundarne ključne besede: World Wide Web;search engines;search marketing;web browsers;web advertising;advertising;Google;website;webpage;optimization of websites;
URN: URN:SI:UM:
Vrsta dela (COBISS): Delo diplomskega seminarja/zaključno seminarsko delo/naloga
Komentar na gradivo: Univ. v Mariboru, Ekonomsko-poslovna fak.
Strani: 42 str.
Ključne besede (UDK): science and knowledge;organization;computer science;information;documentation;librarianship;institutions;publications;znanost in znanje;organizacije;informacije;dokumentacija;bibliotekarstvo;institucije;publikacije;prolegomena;fundamentals of knowledge and culture;propaedeutics;prolegomena;splošne osnove znanosti in kulture;computer science and technology;computing;data processing;računalniška znanost in tehnologija;računalništvo;obdelava podatkov;computer communication;computer networks;računalniške komunikacije;računalniška omrežja;networks according to area covered;omrežja glede na prostranost;network interconnection;internetworking;medsebojno povezovanje omrežij;medomrežanje;
ID: 995607
Priporočena dela:
, delo diplomskega seminarja
, prihod in uveljavitev medija v slovenskem prostoru
, diplomsko delo