Diplomarbeit
Sanja Božičko (Avtor), Vida Jesenšek (Mentor)

Povzetek

In der Diplomarbeit wird die Funktionalität der Phraseme in der deutschsprachigen Werbung erläutert. Hierzu werden Begriffe Phraseologie und Werbung beschrieben. Ziel der Diplomarbeit ist die Analyse verschiedenen Phraseme, die in der deutschsprachigen Werbung verwendet sind. Phraseme sind Wortverbindungen, die aus mehr als einem Wort strukturiert sind. Werbung ist eine Art Auslösung der Aufmerksamkeit und Überzeugung über die Qualität und Notwendigkeit des Produkts. Die Werbung begleiten auch Bilder, die für größere Wirkungseffekte, gegenüber den Kunden, sorgen. Die deutschsprachige Werbung ist geprägt von Phraseologie. Deshalb ist die Werbung interessant und vertraut. Ziel der Arbeit ist zu untersuchen, welchen Funktionalstil und welche Klassifikation das Phrasem trägt. Das Problem wird erläutert auch aus der Sicht des Zusammenhangs des Bildes mit dem Phrasem. Im empirischen Teil werde ich aus dem Text das Phrasem in seiner Nennform raus schreiben, seine Bedeutung beschreiben und ihm den Funktionalstil und Klassifikation zuordnen.

Ključne besede

Phraseologie;Phrasem;Werbung;Funktionalstil;

Podatki

Leto izida:
Izvor: Maribor
Tipologija: 2.11 - Diplomsko delo
Organizacija: UM FF - Filozofska fakulteta
Založnik: [S. Božičko]
UDK: 811.112.2ʼ373.7(043.2)
COBISS: 19329032 Povezava se bo odprla v novem oknu
Št. ogledov: 2562
Št. prenosov: 221
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarni jezik: Slovenski jezik
Sekundarni naslov: Frazeologija v nemških oglaševalskih besedilih
Sekundarni povzetek: Predmet diplomskega dela je raziskovanje funkcionalnosti frazemov v nemških oglaševalskih besedilih. Pri tem razložim pojma frazeologija in oglasi. Namen diplomskega dela je raziskovanje in analiza različnih frazemov, ki so uporabljeni v nemških oglaševalskih besedilih. Frazemi so besedne zveze, ki so sestavljene iz več kot ene besede. Oglasi so vrsta vzbujanja pozornosti pri ljudeh in prepričevanja o kakovosti in sami potrebi po izdelku. Oglase spremljajo tudi fotografije, ki poskrbijo za dovzetnost in odziv stranke. Nemška oglaševalska besedila so prepredena s frazemi. Tako postane oglas zanimiv in zaupen. Cilj naloge je ugotoviti funkcionalni slog in vrsto frazemov. Raziskovalni problem proučim tudi z vidika povezave med frazemom in sliko samega oglasa. V empiričnem delu sem iz teksta izpisala frazem v nedoločni obliki, opisala njegov pomen in mu določila funkcionalni stil ter vrsto.
Sekundarne ključne besede: diplomska dela;frazeologija;reklame;frazemi;nemščina;
URN: URN:SI:UM:
Vrsta dela (COBISS): Diplomsko delo/naloga
Komentar na gradivo: Univ. v Mariboru, Filozofska fak., Oddelek za germanistiko
Strani: f. 27, 15 f. pril.
Ključne besede (UDK): language;linguistics;literature;jezikoslovje;filologija;književnost;linguistics and languages;jezikoslovje in jeziki;languages;jeziki;germanic languages;germanski jeziki;west germanic languages (other than english);zahodnogermanski jeziki (razen angleščine);german language (high german;standard written german);nemščina (visoka nemščina;standardna pisana nemščina);
ID: 997169
Priporočena dela:
, multimedijski literarni performance
, program osnovnošolskega izobraževanja