magistrsko delo
Povzetek
V magistrskem delu smo se seznanili z oglaševanjem na Facebooku. S pregledom gradiva, ki nam je ponujeno, smo preverili pogoje, načine, oblike … oglaševanja, ki pa smo jih s pregledom situacije v praksi preverili in dopolnili. Ob zaključku dela lahko rečemo, da je oglaševanje preko FB enostavnejše, cenejše, dostopnejše, omogoča nam ažurnost in samo komunikacijo z naslovniki, ki so potencialni kupci naših ponudb. Množični mediji nam omogočajo mnogotero obliko oglaševanja. Izbrana oblika ponuja svoje prednosti in slabosti, le te lahko prilagodimo s poznavanjem delovanja FB. Oglaševalcu nudi, kar se da velik uspeh oglaševanja, naslovniku pa možnost izbire in odzivanja. Ta način oglaševanja je uporabljen vse pogosteje in zato je prisoten tudi v Sloveniji. V nalogi so predstavljena izbrana podjetja, ki se tovrstnega oglaševanja poslužujejo. S pomočjo strukturiranega intervjuja so bili pridobljeni podatki, ki so poleg pregleda teorije pomagali ovreči ali potrditi zastavljene hipoteze. Tako smo H2, H3, H4 in H5 potrdili, H1 pa ovrgli. Spletna anketa nam je podala informacijo o uporabnosti FB, o odzivnosti na oglase in o interesih. Ugotovili smo, da je velikega pomena vizualna podoba strani in ažurnost. Zato, da bi situacijo v praksi še dodatno preverili, je bila postavljena Facebook stran »Počitnice v zatišju narave«.
Ključne besede
marketing;komuniciranje;mediji;oglaševanje;oglasi;internet;socialna omrežja;
Podatki
Jezik: |
Slovenski jezik |
Leto izida: |
2012 |
Izvor: |
Maribor |
Tipologija: |
2.09 - Magistrsko delo |
Organizacija: |
UM EPF - Ekonomsko-poslovna fakulteta |
Založnik: |
[K. Renko] |
UDK: |
659.1:004 |
COBISS: |
11317020
|
Št. ogledov: |
2005 |
Št. prenosov: |
308 |
Ocena: |
0 (0 glasov) |
Metapodatki: |
|
Ostali podatki
Sekundarni jezik: |
Angleški jezik |
Sekundarni naslov: |
Advertising on Facebook |
Sekundarni povzetek: |
In this master's thesis we became acquainted with Facebook advertisement. Reviewing the given material, we checked conditions, ways and forms of advertisement, which we examined and completed by viewing the situation in practice. At the end of the work we can say that Facebook advertising is simpler, cheaper and more accessible and it allows us to be up to date and to communicate with users who are our potential buyers. Mass media offers a lot of different kinds of advertising. Chosen method provides its advantages and weaknesses, which we can adjust by knowing how Facebook works. It offers considerable advertising success for the advertiser. On the other hand, the consignees are able to choose and response. This way of advertising is more and more used and so it is present also in Slovenia. In this work we presented some companies that use this kind of advertisement. By the help of structured interview and reviewed theory we gained information that helped us confirm or disprove our hypothesis. We confirmed hypothesis number 2, 3 and 4 and disprove hypothesis number 1. Internet survey passed us information about Facebook usefulness, about responding to advertisement and about customer’s interests. Significant are visual image of the web site and being up to date. To additionally check the situation in practice, we set up a Facebook page called Holidays in the Calm of Nature. |
Sekundarne ključne besede: |
marketing communication;mass media;advertising;Facebook.; |
URN: |
URN:SI:UM: |
Vrsta dela (COBISS): |
Magistrsko delo/naloga |
Komentar na gradivo: |
Univ. v Mariboru, Ekonomsko-poslovna fak. |
Strani: |
80 str., 8 str. pril. |
Ključne besede (UDK): |
applied sciences;medicine;technology;uporabne znanosti;medicina;tehnika;communication and transport industries;accountancy;business management;public relations;komunikacije in transport;knjigovodstvo;poslovni menedžment;stiki z javnostjo;publicity;information work;public relations;stiki z javnostjo;reklama;publicity;advertising;oglaševanje;science and knowledge;organization;computer science;information;documentation;librarianship;institutions;publications;znanost in znanje;organizacije;informacije;dokumentacija;bibliotekarstvo;institucije;publikacije;prolegomena;fundamentals of knowledge and culture;propaedeutics;prolegomena;splošne osnove znanosti in kulture;computer science and technology;computing;data processing;računalniška znanost in tehnologija;računalništvo;obdelava podatkov; |
ID: |
997278 |