Barbara Bajd (Author), Lota Gasser (Author)

Abstract

V okviru raziskovalnega krožka, ki poteka enkrat tedensko v naši šoli, smo v mesecu maju s četrtošolci odšli na raziskovanje voda v Ljubljani. Odločili smo se, da bomo raziskovali tri različna mesta: potok v ljubljanskem Mostecu, potok Gradaščica v Trnovem in bajer v Mostecu (Koseški bajer). Želeli smo spoznati, kateri organizmi živijo v teh vodah, ali v različnih potokih in bajerju živijo iste vrste organizmov in kako čista je voda v treh izbranih predelih. Onesnaženost lahko na hitro ocenimo po prisotnosti določenih organizmov, ki živijo v različno čistih ali onesnaženih vodah.

Keywords

naravoslovje;naravoslovni pouk;učne metode;raziskovalno delo;ekosistemi;osnovne šole;

Data

Language: Slovenian
Year of publishing:
Typology: 1.04 - Professional Article
Organization: UL PEF - Faculty of Education
Publisher: Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
UDC: 37.091.3:50
COBISS: 11852105 Link will open in a new window
ISSN: 1318-9670
Views: 952
Downloads: 111
Average score: 0 (0 votes)
Metadata: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Other data

Secondary language: English
Secondary keywords: science education;open air activities;naravoslovna vzgoja in izobraževanje;dejavnosti na prostem;
File type: application/pdf
Type (COBISS): Article
Pages: str. 12-16
Volume: ǂLetn. ǂ22
Issue: ǂšt. ǂ1
Chronology: jesen 2017
ID: 10889016
Recommended works:
, no subtitle data available
, no subtitle data available
, no subtitle data available
, učna vsebina "gorenje" v 4. in 5. razredu osnovne šole
, no subtitle data available