Barbara Bajd (Author), Lota Gasser (Author)

Abstract

Delo v naravi je za učence prijetnejše in zanimivejše kot delo v razredu. Pri tem ne pridobivajo samo znanja in spretnosti, ampak z opazovanjem in delom v različnih ekosistemih naravo tudi doživljajo in gradijo pozitiven odnos do nje.

Keywords

naravoslovje;naravoslovni pouk;učne metode;raziskovalno delo;ekosistemi;osnovne šole;

Data

Language: Slovenian
Year of publishing:
Typology: 1.04 - Professional Article
Organization: UL PEF - Faculty of Education
Publisher: Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
UDC: 37.091.3:50
COBISS: 11852105 Link will open in a new window
ISSN: 1318-9670
Views: 2212
Downloads: 274
Average score: 0 (0 votes)
Metadata: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Other data

Secondary language: English
Secondary keywords: science education;open air activities;naravoslovna vzgoja in izobraževanje;dejavnosti na prostem;
File type: application/pdf
Type (COBISS): Article
Pages: str. 12-16
Volume: ǂLetn. ǂ22
Issue: ǂšt. ǂ1
Chronology: jesen 2017
ID: 10889016
Recommended works:
, no subtitle data available
, no subtitle data available
, no subtitle data available
, učna vsebina "gorenje" v 4. in 5. razredu osnovne šole
, no subtitle data available