Barbara Bajd (Avtor), Lota Gasser (Avtor)

Povzetek

Delo v naravi je za učence prijetnejše in zanimivejše kot delo v razredu. Pri tem ne pridobivajo samo znanja in spretnosti, ampak z opazovanjem in delom v različnih ekosistemih naravo tudi doživljajo in gradijo pozitiven odnos do nje.

Ključne besede

naravoslovje;naravoslovni pouk;učne metode;raziskovalno delo;ekosistemi;osnovne šole;

Podatki

Jezik: Slovenski jezik
Leto izida:
Tipologija: 1.04 - Strokovni članek
Organizacija: UL PEF - Pedagoška fakulteta
Založnik: Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
UDK: 37.091.3:50
COBISS: 11852105 Povezava se bo odprla v novem oknu
ISSN: 1318-9670
Št. ogledov: 2212
Št. prenosov: 274
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarni jezik: Angleški jezik
Sekundarne ključne besede: science education;open air activities;naravoslovna vzgoja in izobraževanje;dejavnosti na prostem;
Vrsta datoteke: application/pdf
Vrsta dela (COBISS): Članek v reviji
Strani: str. 12-16
Letnik: ǂLetn. ǂ22
Zvezek: ǂšt. ǂ1
Čas izdaje: jesen 2017
ID: 10889016
Priporočena dela:
, ni podatka o podnaslovu
, ni podatka o podnaslovu
, ni podatka o podnaslovu
, učna vsebina "gorenje" v 4. in 5. razredu osnovne šole
, ni podatka o podnaslovu