Ana Herman (Avtor), Jerneja Pavlin (Avtor)

Povzetek

Prispevek predstavlja dejavnost pouka naravoslovja v naravi, in sicer dolgotrajno spremljanje spreminjanja narave z opazovanjem rastlin(e), merjenjem osvetljenosti, temperature tal in temperature zraka v izbranem obdobju leta. Učenci med dejavnostjo razvijajo naravoslovne postopke, v ospredju sta opazovanje in merjenje. Konkreten primer opažanj in meritev prikazuje pestrost pridobljenih podatkov in nakazuje možnosti interpretacije.

Ključne besede

učne metode;pouk na prostem;opazovanje;izkustveno učenje;razredni pouk;

Podatki

Jezik: Slovenski jezik
Leto izida:
Tipologija: 1.04 - Strokovni članek
Organizacija: UL PEF - Pedagoška fakulteta
Založnik: Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
UDK: 37.091.3:50
COBISS: 41264643 Povezava se bo odprla v novem oknu
ISSN: 1318-9670
Št. ogledov: 230
Št. prenosov: 27
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarni jezik: Angleški jezik
Sekundarne ključne besede: science education;open air activities;naravoslovna vzgoja in izobraževanje;dejavnosti na prostem;
Vrsta datoteke: application/pdf
Vrsta dela (COBISS): Članek v reviji
Strani: str. 18-22
Letnik: ǂLetn. ǂ25
Zvezek: ǂšt. ǂ1
Čas izdaje: jesen 2020
ID: 12588697
Priporočena dela:
, ni podatka o podnaslovu
, ni podatka o podnaslovu
, ni podatka o podnaslovu
, ni podatka o podnaslovu