učna vsebina "gorenje" v 4. in 5. razredu osnovne šole
Vika Planinšek (Author), Jerneja Pavlin (Author), Vika Planinšek (Photographer), Jerneja Pavlin (Photographer)

Abstract

Izsledki raziskav kažejo, da učenje z raziskovanjem spodbuja učence k pridobivanju naravoslovnega znanja in vodi do trajnejšega znanja. Namen prispevka je predstaviti poskuse s svečami, ki jih lahko vključimo v učenje z raziskovanjem v razredu pri obravnavi učne vsebine gorenje. Obenem so prikazani izsledki kvalitativne raziskave, ki nakazujejo, v kolikšni meri v predstavljenih poskusih s svečami učenci dopolnijo predstave ali preoblikujejo napačne predstave o gorenju.

Keywords

naravoslovje;naravoslovni pouk;učne metode;raziskovalno delo;poskusi;gorenje;osnovne šole;

Data

Language: Slovenian
Year of publishing:
Typology: 1.04 - Professional Article
Organization: UL PEF - Faculty of Education
Publisher: Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
UDC: 37.091.3:50
COBISS: 11851593 Link will open in a new window
ISSN: 1318-9670
Views: 892
Downloads: 158
Average score: 0 (0 votes)
Metadata: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Other data

Secondary language: English
Secondary keywords: science education;learning;naravoslovna vzgoja in izobraževanje;učenje;
File type: application/pdf
Type (COBISS): Article
Pages: str. 4-11
Volume: ǂLetn. ǂ22
Issue: ǂšt. ǂ1
Chronology: jesen 2017
ID: 10889024
Recommended works:
, učna vsebina "gorenje" v 4. in 5. razredu osnovne šole
, padanje plovil iz papirja
, no subtitle data available
, no subtitle data available
, no subtitle data available