Povzetek

Projekt Fibonacci – učimo se z raziskovanjem je financirala Evropska skupnost v 7. okvirnem programu (FP 7) kot nadaljevanje projektov POLLEN in SINUS. V predhodnem projektu Pollen – matična mesta naravoslovja je sodelovala tudi Slovenija (Pedagoška fakulteta Univerze v Ljubljani) in si zaradi dobrih rezultatov pridobila status referenčnega centra za naravoslovno izobraževanje v Evropi.

Ključne besede

naravoslovni pouk;raziskovanje;učni pripomočki;projekti;osnovne šole;

Podatki

Jezik: Slovenski jezik
Leto izida:
Tipologija: 1.04 - Strokovni članek
Organizacija: UL PEF - Pedagoška fakulteta
Založnik: Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
UDK: 37.091.2:5
COBISS: 9875273 Povezava se bo odprla v novem oknu
ISSN: 1318-9670
Št. ogledov: 752
Št. prenosov: 118
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarni jezik: Neznan jezik
Sekundarne ključne besede: science education;learning;naravoslovna vzgoja in izobraževanje;učenje;
Vrsta datoteke: application/pdf
Vrsta dela (COBISS): Delo ni kategorizirano
Strani: str. 10-11
Letnik: ǂLetn. ǂ18
Zvezek: ǂšt. ǂ1
Čas izdaje: jesen 2013
Vrsta dela (ePrints): article
Naslov (ePrints): Projekt Fibonacci - učimo se z raziskovanjem
Ključne besede (ePrints): naravoslovna vzgoja in izobraževanje
Ključne besede (ePrints, sekundarni jezik): science education
Povzetek (ePrints): Projekt Fibonacci – učimo se z raziskovanjem je financirala Evropska skupnost v 7. okvirnem programu (FP 7) kot nadaljevanje projektov POLLEN in SINUS. V predhodnem projektu Pollen – matična mesta naravoslovja je sodelovala tudi Slovenija (Pedagoška fakulteta Univerze v Ljubljani) in si zaradi dobrih rezultatov pridobila status referenčnega centra za naravoslovno izobraževanje v Evropi.
Ključne besede (ePrints, sekundarni jezik): science education
ID: 8327086
Priporočena dela:
, ni podatka o podnaslovu
, učna vsebina "gorenje" v 4. in 5. razredu osnovne šole
, ni podatka o podnaslovu
, prevod prispevka iz revije Science & children, vol. 54, no. 1, September 2016