Dušan Krnel (Prevajalec)

Povzetek

V okviru projekta Fibonacci je nastal tudi vprašalnik* za vrednotenje pouka z raziskovanjem. Nekatera vprašanja so specifična za ta pristop k učenju naravoslovja, kar nekaj vprašanj pa je precej splošnih in jih lahko učitelji uporabi za vrednotenje svojega pouka naravoslovja ne glede na metodo, po kateri je pouk izvedel. Vprašalnik za samoocenjevanje omogoča učiteljem in vzgojiteljem, da odkrijejo tista področja pouka naravoslovja, ki jih je mogoče izboljšati. Vprašalnik vsebuje zbirko vprašanj na katera učitelj/vzgojitelj odgovori po izvedenem pouku.

Ključne besede

naravoslovni pouk;raziskovanje;učitelji;samoocenjevanje;vrednotenje;vprašalniki;projekti;osnovne šole;

Podatki

Jezik: Slovenski jezik
Leto izida:
Tipologija: 1.04 - Strokovni članek
Organizacija: UL PEF - Pedagoška fakulteta
Založnik: Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
UDK: 37.091.2:5
COBISS: 9875017 Povezava se bo odprla v novem oknu
ISSN: 1318-9670
Št. ogledov: 655
Št. prenosov: 139
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarni jezik: Neznan jezik
Sekundarne ključne besede: science education;assessment;teaching;teacher;naravoslovna vzgoja in izobraževanje;vrednotenje;pouk;učitelj;
Vrsta datoteke: application/pdf
Vrsta dela (COBISS): Delo ni kategorizirano
Strani: str. 4-9
Letnik: ǂLetn. ǂ18
Zvezek: ǂšt. ǂ1
Čas izdaje: jesen 2013
Vrsta dela (ePrints): article
Naslov (ePrints): Samoocenjevanje učitelja in vzgojitelja - vprašalnik Fibonacci
Ključne besede (ePrints): naravoslovna vzgoja in izobraževanje
Ključne besede (ePrints, sekundarni jezik): science education
Povzetek (ePrints): V okviru projekta Fibonacci je nastal tudi vprašalnik* za vrednotenje pouka z raziskovanjem. Nekatera vprašanja so specifična za ta pristop k učenju naravoslovja, kar nekaj vprašanj pa je precej splošnih in jih lahko učitelji uporabi za vrednotenje svojega pouka naravoslovja ne glede na metodo, po kateri je pouk izvedel. Vprašalnik za samoocenjevanje omogoča učiteljem in vzgojiteljem, da odkrijejo tista področja pouka naravoslovja, ki jih je mogoče izboljšati. Vprašalnik vsebuje zbirko vprašanj na katera učitelj/vzgojitelj odgovori po izvedenem pouku.
Ključne besede (ePrints, sekundarni jezik): science education
ID: 8327088
Priporočena dela:
, ni podatka o podnaslovu
, prevod prispevka iz revije Science & children, vol. 54, no. 1, September 2016
, ni podatka o podnaslovu