magistrska naloga
Urša Šinkovec (Author), Tina Vukasovič (Mentor)

Abstract

Tržno komuniciranje na družabnih omrežjih in njegov vpliv na prepoznavnost blagovne znamke

Keywords

tržno komuniciranje;družabna omrežja;prepoznavnost;blagovna znamka;management znanja;tehnologije managementa znanja;

Data

Language: Slovenian
Year of publishing:
Typology: 2.09 - Master's Thesis
Organization: MFDPŠ - International School for social and business studies
Publisher: [U. Šinkovec]
UDC: 339.138:004.738.5(043.2)
COBISS: 15303329 Link will open in a new window
Views: 2557
Downloads: 184
Average score: 0 (0 votes)
Metadata: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Other data

Secondary language: English
Type (COBISS): Master's thesis/paper
Thesis comment: Mednarodna fakulteta za družbene in poslovne študije
Source comment: Mag. naloga magistrskega študijskega programa 2. stopnje Management znanja;
Pages: VIII, 62 str., [4] str. uvezanih pril.
ID: 10925867