Abstract
Prispevek se osredotoča na uporabo informacijsko-komunikacijske tehnologije pri učenju tujega jezika angleščine v nižjih razredih, in sicer primerjalno na osnovi raziskave, ki je zajela tri države, Slovenijo, Španijo in Turčijo, z vzorcem 313 učiteljev. Raziskava je del projekta SBATEYL (2014-1-TR01-KA201-013197). Temeljila je na deskriptivni in kavzalni neeksperimentalni metodi empiričnega pedagoškega raziskovanja. Cilj je bil odkriti nivo temeljnih znanj o spletnih tehnologijah in stopnjo uporabe le-teh pri učiteljih, ki poučujejo tuji jezik na razredni stopnji. Na podlagi statističnih razlik lahko trdimo, da slovenski učitelji primerjalno s španskimi in turškimi redkeje uporabljajo računalniške tehnologije (virtualne svetove, bloge, računalniške igre, digitalne zgodbe, avdiomateriale) pri poučevanju tujega jezika v nižjih razredih.
Keywords
zgodnja angleščina;informacijsko-komunikacijska tehnologija;projekt SBATEYL;primerjalna študija;učni načrt;ne zaključna dela;
Data
Language: |
Slovenian |
Year of publishing: |
2017 |
Typology: |
1.01 - Original Scientific Article |
Organization: |
UM PEF - Faculty of Education |
UDC: |
37.091.64:004:811.111 |
COBISS: |
23587080
|
ISSN: |
1855-4431 |
Parent publication: |
Revija za elementarno izobraževanje
|
Views: |
2244 |
Downloads: |
493 |
Average score: |
0 (0 votes) |
Metadata: |
|
Other data
Secondary language: |
English |
Secondary title: |
The use of ICT in English language teaching and learning in the primary education |
Secondary abstract: |
The article introduces the use of ICT in teaching English as a foreign language to young learners. It describes a comparative study within three countries, Slovenia, Spain, and Turkey, including 313 teachers. The research is a part of the large-scale EU project SBATEYL (2014-1-TR01- KA201-013197). It is based on the descriptive and causal non-experimental method of empirical pedagogical research. The study explores foreign language teachers’ basic knowledge about web technologies and the level of the use thereof in classes. The results show that Slovenian teachers, teaching a foreign language to young learners, do not use computer technologies (virtual worlds, blogs, computer games, digital stories, audio materials) as often as their Spanish or Turkish colleagues. |
Secondary keywords: |
early English;ICT;project SBATEYL;comparative study;curriculum;Angleščina;Učenje in poučevanje;Informacijsko-komunikacijska tehnologija; |
URN: |
URN:NBN:SI |
Type (COBISS): |
Article |
Pages: |
str. 427-443 |
Volume: |
ǂLetn. ǂ10 |
Issue: |
ǂšt. ǂ4 |
Chronology: |
dec. 2017 |
ID: |
10928350 |