Jože Rugelj (Urednik), Vesna Ferk Savec (Urednik), Sonja Čotar Konrad (Recenzent), Ivan Gerlič (Recenzent), Nika Golob (Recenzent), Milena Ivanuš-Grmek (Recenzent), Jurka Lepičnik-Vodopivec (Recenzent), Igor Pesek (Recenzent), Robert Repnik (Recenzent), Sonja Rutar (Recenzent), Tina Štemberger (Recenzent)

Povzetek

V znanstveni monografiji Inovativna didaktična uporaba informacijsko komunikacijske tehnologije v študijskem procesu so zbrani prispevki visokošolskih učiteljev in sodelavcev ter raziskovalcev z Univerze v Ljubljani (UL), ki pri svojem delu uporabljajo inovativne pristope z namenom izboljšanja kakovosti študijskega procesa z uporabo informacijsko komunikacijske tehnologije (IKT). Avtorji so predstavili stanje na tem področju na UL in evalvirali učinkovitost posodabljanja študijskega procesa na osnovi mnenj vseh deležnikov. Opisali so tudi predloge za izboljšanje kakovosti učenja in poučevanja na izbranih predmetnih področjih. Znanstveno monografijo sestavlja petnajst poglavij, ki so razdeljena v štiri vsebinske sklope. V prvem sklopu so prispevki, v katerih so avtorji obravnavali trenutno stanje in proces posodabljanja pedagoškega procesa v visokošolskem izobraževanju na UL z uporabo aktivnih oblik učenja in IKT. V preostalih treh sklopih pa so predstavljeni inovativni didaktični pristopi z uporabo IKT pri izobraževanju na področju športa, pri poučevanju tujih jezikov ter pri likovnem in glasbenem izobraževanju. Uporaba v monografiji zbranih in predstavljenih izkušenj ter zavedanje, da morajo biti pri posodabljanju študijskega procesa vedno v ospredju potrebe študentov in doseganje zastavljenih učnih ciljev, bodo bralca monografije podprli v prizadevanjih, da bi posodabljal in izboljševal pedagoško delo tako, da bo pot do znanja za študente manj strma in bolj učinkovita.

Ključne besede

izobraževanje;študijski programi;kakovost;informatika;

Podatki

Jezik: Slovenski jezik
Leto izida:
Tipologija: 2.01 - Znanstvena monografija
Organizacija: UL - Univerza v Ljubljani
Založnik: Univerza
UDK: 37.02:659.23:004(0.034.2)
COBISS: 301676544 Povezava se bo odprla v novem oknu
ISBN: 978-961-6410-61-8
Št. ogledov: 1466
Št. prenosov: 886
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarni jezik: Angleški jezik
Sekundarne ključne besede: Didaktika;Informacijsko-komunikacijska tehnologija;
Vrsta dela (COBISS): Znanstveno delo
Strani: 282 str.
ID: 11235007