Povzetek
Znanstvena monografija z naslovom Izzivi in priložnosti uporabe informacijsko komunikacijske tehnologije v pedagoškem procesu na področju naravoslovja, tehnologije in matematike predstavlja raziskovalno delo visokošolskih učiteljev in sodelavcev Univerze v Ljubljani (UL) ter njihovih sodelavcev, ki sodelujejo pri posodobitvah in izvajanju študijskih predmetov ob uporabi informacijsko komunikacijske tehnologije (IKT). V raziskavah so sodelovali študentje dodiplomskega in podiplomskega študija različnih študijskih programov UL na področju naravoslovja, tehnologije in matematike s predmetnih področij kemija, biologija, fizika, varstvo okolja, računalništvo, informatika, tehnika in matematika. Znanstvena monografija je sestavljena iz šestnajstih poglavij. Del poglavij monografije predstavlja raziskave o uporabi IKT v pedagoških študijskih programih UL navedenih področij, kjer se izobražujejo bodoči osnovnošolski in srednješolski učitelji. Bodoči diplomati bodo tako lahko pridobljene izkušnje z didaktično uporabo IKT na svojih predmetnih področjih prenesli tudi v osnovnošolsko in srednješolsko izobraževalno prakso. V monografiji predstavljene možnosti uporabe IKT v študijskem procesu in njihove evalvacije lahko bralcem monografije nudijo ideje za nadaljnje posodobitve študijskih predmetov, kakor tudi spodbudo za razmisleke, kako didaktično smiselno vključiti IKT v študijski proces na področju naravoslovja, tehnologije in matematike na vseh ravneh izobraževanja.
Ključne besede
posodobitev študijskega procesa;informacijsko komunikacijska tehnologija (IKT);izobraževanje učiteljev;naravoslovje;tehnologija;matematika;kemija;biologija;fizika;varstvo okolja;računalništvo;informatika;tehnika;
Podatki
Jezik: |
Slovenski jezik |
Leto izida: |
2019 |
Tipologija: |
2.01 - Znanstvena monografija |
Organizacija: |
UL - Univerza v Ljubljani |
Založnik: |
Univerza |
UDK: |
378.147:004(0.034.2) |
COBISS: |
301782784
|
ISBN: |
978-961-6410-62-5 |
Št. ogledov: |
1455 |
Št. prenosov: |
1129 |
Ocena: |
0 (0 glasov) |
Metapodatki: |
|
Ostali podatki
Sekundarni jezik: |
Angleški jezik |
Sekundarne ključne besede: |
Visoko šolstvo;Izobraževalna tehnologija;Slovenija;Didaktika;Informacijsko-komunikacijska tehnologija; |
Vrsta dela (COBISS): |
Zbornik |
ID: |
11235008 |