Dušan Krnel (Author)

Abstract

Mit je definiran kot tradicionalni pogled ali zgodba, ki je prerasla v legendo, o nekem pojavu ali dogodku. Kot tak nas mit lahko zabava, izobražuje in pomaga osmišljati svet. Verodostojnost mita se utrjuje z njegovo dolgo zgodovino in razširjenostjo. Ko pa se dejstva in fikcija mita pomešata, mit zgubi svojo izobraževalno funkcijo in namesto da bi mit svet osmišljeval, ga zamegljuje.

Keywords

znanstveno raziskovanje;eksperimenti;naravoslovje;

Data

Language: Slovenian
Year of publishing:
Typology: 1.04 - Professional Article
Organization: UL PEF - Faculty of Education
Publisher: Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
UDC: 001.891:5
COBISS: 12031561 Link will open in a new window
ISSN: 1318-9670
Views: 312
Downloads: 85
Average score: 0 (0 votes)
Metadata: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Other data

Secondary language: English
Secondary keywords: science education;naravoslovna vzgoja in izobraževanje;
File type: application/pdf
Type (COBISS): Article
Pages: str. 37
Volume: ǂLetn. ǂ22
Issue: ǂšt. ǂ3
Chronology: pomlad 2018
ID: 10944816
Recommended works:
, no subtitle data available
, no subtitle data available
, no subtitle data available
, no subtitle data available
, no subtitle data available