Dušan Krnel (Avtor)

Povzetek

Mit je definiran kot tradicionalni pogled ali zgodba, ki je prerasla v legendo, o nekem pojavu ali dogodku. Kot tak nas mit lahko zabava, izobražuje in pomaga osmišljati svet. Verodostojnost mita se utrjuje z njegovo dolgo zgodovino in razširjenostjo. Ko pa se dejstva in fikcija mita pomešata, mit zgubi svojo izobraževalno funkcijo in namesto da bi mit svet osmišljeval, ga zamegljuje.

Ključne besede

znanstveno raziskovanje;eksperimenti;naravoslovje;

Podatki

Jezik: Slovenski jezik
Leto izida:
Tipologija: 1.04 - Strokovni članek
Organizacija: UL PEF - Pedagoška fakulteta
Založnik: Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
UDK: 001.891:5
COBISS: 12031561 Povezava se bo odprla v novem oknu
ISSN: 1318-9670
Št. ogledov: 312
Št. prenosov: 85
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarni jezik: Angleški jezik
Sekundarne ključne besede: science education;naravoslovna vzgoja in izobraževanje;
Vrsta datoteke: application/pdf
Vrsta dela (COBISS): Članek v reviji
Strani: str. 37
Letnik: ǂLetn. ǂ22
Zvezek: ǂšt. ǂ3
Čas izdaje: pomlad 2018
ID: 10944816
Priporočena dela:
, ni podatka o podnaslovu
, ni podatka o podnaslovu
, ni podatka o podnaslovu
, ni podatka o podnaslovu
, ni podatka o podnaslovu