magistrsko delo
Tjaša Dražnik (Author), Meta Lah (Mentor)

Abstract

Magistrsko delo preučuje vlogo učiteljeve neverbalne komunikacije pri pouku francoščine kot tujega jezika. S pomočjo kvalitativne raziskave magistrsko delo razišče funkcije neverbalne komunikacije ter poišče predloge za izboljšanje neverbalnega vedenja učiteljev. V raziskavi je sodelovalo 51 učiteljev francoščine iz Slovenije in Francije, ki so izpolnili spletni vprašalnik, v katerem so poročali o neverbalnih tehnikah v danih učnih situacijah. Rezultati raziskave so pokazali, da učitelji uporabljajo neverbalno komunikacijo pri pouku francoščine v različne namene, od organizacije učnega procesa, spodbujanja učenčevega pozitivnega odnosa, do stimulacije usvajanja francoščine. Značilnosti učinkovitega neverbalnega nastopa so tako odvisne od učiteljevega namena in so opisane v rezultatih raziskave. S tem raziskava sugerira, da se učitelji neverbalne tehnike lahko naučijo in tako prispevajo k izboljšanju učnega procesa pri francoščini.

Keywords

No keyword data available

Data

Year of publishing:
Typology: 2.09 - Master's Thesis
Organization: UL FF - Faculty of Arts
Publisher: [T. Dražnik]
UDC: 811.133.1'243:37.091.33(043.2)
COBISS: 67717986 Link will open in a new window
Views: 557
Downloads: 152
Average score: 0 (0 votes)
Metadata: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Other data

Secondary language: Slovenian
Secondary title: Učinkovitejše poučevanje francoščine kot tujega jezika s pomočjo neverbalne komunikacije
Secondary abstract: The dissertation explores the role of teacher's nonverbal communication in teaching French as foreign language. It uses a qualitative study in order to determine the functions of teacher's nonverbal behavior in class and look for suggestions for its improvement. The data of the study was collected through online questionnaire in which 51 French teachers from Slovenia and France reported on their use of nonverbal behavior in given classroom situations. The results of the study show that teachers use nonverbal behavior in class for different purposes, from organizing classroom processes, encouraging learners' emotional engagement, to stimulating learners' learning process. The characteristics of effective nonverbal behavior depend on its use and are described in the results of the study. Lastly, findings of the study suggest that nonverbal techniques can be learned in order to improve the teaching of French.
Secondary keywords: francoščina;tuji jeziki;didaktika jezika;neverbalna komunikacija;magistrska dela;
Type (COBISS): Master's thesis/paper
Thesis comment: Univ. v Ljubljani, Filozofska fak., Oddelek za romanske jezike in književnosti
Pages: VI, 65 str.
ID: 11029323
Recommended works:
, ǂle ǂcas des lycéens norvégiens et slovènes
, objectifs d'apprentissage et approches didactiques
, diplomsko delo visokošolskega študijskega programa Varnost in policijsko delo