magistrsko delo
Tjaša Dražnik (Avtor), Meta Lah (Mentor)

Povzetek

Magistrsko delo preučuje vlogo učiteljeve neverbalne komunikacije pri pouku francoščine kot tujega jezika. S pomočjo kvalitativne raziskave magistrsko delo razišče funkcije neverbalne komunikacije ter poišče predloge za izboljšanje neverbalnega vedenja učiteljev. V raziskavi je sodelovalo 51 učiteljev francoščine iz Slovenije in Francije, ki so izpolnili spletni vprašalnik, v katerem so poročali o neverbalnih tehnikah v danih učnih situacijah. Rezultati raziskave so pokazali, da učitelji uporabljajo neverbalno komunikacijo pri pouku francoščine v različne namene, od organizacije učnega procesa, spodbujanja učenčevega pozitivnega odnosa, do stimulacije usvajanja francoščine. Značilnosti učinkovitega neverbalnega nastopa so tako odvisne od učiteljevega namena in so opisane v rezultatih raziskave. S tem raziskava sugerira, da se učitelji neverbalne tehnike lahko naučijo in tako prispevajo k izboljšanju učnega procesa pri francoščini.

Ključne besede

Ni podatka o ključnih besedah

Podatki

Leto izida:
Tipologija: 2.09 - Magistrsko delo
Organizacija: UL FF - Filozofska fakulteta
Založnik: [T. Dražnik]
UDK: 811.133.1'243:37.091.33(043.2)
COBISS: 67717986 Povezava se bo odprla v novem oknu
Št. ogledov: 557
Št. prenosov: 152
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarni jezik: Slovenski jezik
Sekundarni naslov: Učinkovitejše poučevanje francoščine kot tujega jezika s pomočjo neverbalne komunikacije
Sekundarni povzetek: The dissertation explores the role of teacher's nonverbal communication in teaching French as foreign language. It uses a qualitative study in order to determine the functions of teacher's nonverbal behavior in class and look for suggestions for its improvement. The data of the study was collected through online questionnaire in which 51 French teachers from Slovenia and France reported on their use of nonverbal behavior in given classroom situations. The results of the study show that teachers use nonverbal behavior in class for different purposes, from organizing classroom processes, encouraging learners' emotional engagement, to stimulating learners' learning process. The characteristics of effective nonverbal behavior depend on its use and are described in the results of the study. Lastly, findings of the study suggest that nonverbal techniques can be learned in order to improve the teaching of French.
Sekundarne ključne besede: francoščina;tuji jeziki;didaktika jezika;neverbalna komunikacija;magistrska dela;
Vrsta dela (COBISS): Magistrsko delo/naloga
Komentar na gradivo: Univ. v Ljubljani, Filozofska fak., Oddelek za romanske jezike in književnosti
Strani: VI, 65 str.
ID: 11029323
Priporočena dela:
, ǂle ǂcas des lycéens norvégiens et slovènes
, objectifs d'apprentissage et approches didactiques
, diplomsko delo visokošolskega študijskega programa Varnost in policijsko delo