Abstract

V članku so predstavljeni rezultati raziskave, ki smo jo v šolskem letu 2017/18 izvedli med učitelji razrednega pouka na slovenskih osnovnih šolah. Z raziskavo smo ugotavljali, kako pogosto učitelji za namen svojega profesionalnega razvoja berejo strokovne revije, katere revije berejo in kje pri njihovem pedagoškem delu jim prebrano najbolj koristi. Podan je tudi seznam vseh strokovnih revij, ki so učiteljem razrednega pouka v Sloveniji na voljo in jim lahko koristijo pri njihovem strokovnem spopolnjevanju.

Keywords

izobraževanje učiteljev;profesionalni razvoj;strokovna usposobljenost;naravoslovna pismenost;strokovne revije;osnovne šole;

Data

Language: Slovenian
Year of publishing:
Typology: 1.04 - Professional Article
Organization: UL PEF - Faculty of Education
Publisher: Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
UDC: 37.011.3-051
COBISS: 12329289 Link will open in a new window
ISSN: 1318-9670
Views: 528
Downloads: 88
Average score: 0 (0 votes)
Metadata: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Other data

Secondary language: English
Secondary keywords: science education;teacher;career development;naravoslovna vzgoja in izobraževanje;učitelj;poklicni razvoj;
File type: application/pdf
Type (COBISS): Article
Pages: str. 4-6
Volume: ǂLetn. ǂ23
Issue: ǂšt. ǂ2
Chronology: zima 2019
ID: 11036729