Dušan Krnel (Author), Gregor Torkar (Author)

Abstract

Že dolgo učitelji vedo, da morajo učno uro nekako začeti: “Danes se bomo učili o …”. Nato sledijo razlage: to se zgodi zato, ker …, opisovanja in pripovedovanja ali različne dejavnosti. Na koncu pa sledi zaključek z utrjevanjem in preverjanjem: “Kaj smo se danes naučili”? Z razvojem pedagoških ved so učni koraki ali učne sekvence postale vse bolj premišljene in učne ure vse bolj strukturirane.

Keywords

naravoslovni pouk;učne metode;učenje z raziskovanjem;konstruktivistična načela;

Data

Language: Slovenian
Year of publishing:
Typology: 1.04 - Professional Article
Organization: UL PEF - Faculty of Education
Publisher: Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
UDC: 37.091.3:5
COBISS: 12478281 Link will open in a new window
ISSN: 1318-9670
Views: 394
Downloads: 86
Average score: 0 (0 votes)
Metadata: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Other data

Secondary language: Unknown
Secondary keywords: science education;naravoslovna vzgoja in izobraževanje;
File type: application/pdf
Type (COBISS): Article
Pages: str. 8-13
Volume: ǂLetn. ǂ23
Issue: ǂšt. ǂ3
Chronology: pomlad 2019
ID: 11162245
Recommended works:
, no subtitle data available
, no subtitle data available
, no subtitle data available
, sadje in zelenjava
, sadje in zelenjava