Jože Rugelj (Editor), Vesna Ferk Savec (Editor), Sonja Čotar Konrad (Reviewer), Ivan Gerlič (Reviewer), Nika Golob (Reviewer), Milena Ivanuš-Grmek (Reviewer), Jurka Lepičnik-Vodopivec (Reviewer), Igor Pesek (Reviewer), Robert Repnik (Reviewer), Sonja Rutar (Reviewer), Tina Štemberger (Reviewer)

Abstract

V znanstveni monografiji Inovativna didaktična uporaba informacijsko komunikacijske tehnologije v študijskem procesu so zbrani prispevki visokošolskih učiteljev in sodelavcev ter raziskovalcev z Univerze v Ljubljani (UL), ki pri svojem delu uporabljajo inovativne pristope z namenom izboljšanja kakovosti študijskega procesa z uporabo informacijsko komunikacijske tehnologije (IKT). Avtorji so predstavili stanje na tem področju na UL in evalvirali učinkovitost posodabljanja študijskega procesa na osnovi mnenj vseh deležnikov. Opisali so tudi predloge za izboljšanje kakovosti učenja in poučevanja na izbranih predmetnih področjih. Znanstveno monografijo sestavlja petnajst poglavij, ki so razdeljena v štiri vsebinske sklope. V prvem sklopu so prispevki, v katerih so avtorji obravnavali trenutno stanje in proces posodabljanja pedagoškega procesa v visokošolskem izobraževanju na UL z uporabo aktivnih oblik učenja in IKT. V preostalih treh sklopih pa so predstavljeni inovativni didaktični pristopi z uporabo IKT pri izobraževanju na področju športa, pri poučevanju tujih jezikov ter pri likovnem in glasbenem izobraževanju. Uporaba v monografiji zbranih in predstavljenih izkušenj ter zavedanje, da morajo biti pri posodabljanju študijskega procesa vedno v ospredju potrebe študentov in doseganje zastavljenih učnih ciljev, bodo bralca monografije podprli v prizadevanjih, da bi posodabljal in izboljševal pedagoško delo tako, da bo pot do znanja za študente manj strma in bolj učinkovita.

Keywords

izobraževanje;študijski programi;kakovost;informatika;

Data

Language: Slovenian
Year of publishing:
Typology: 2.01 - Scientific Monograph
Organization: UL - University of Ljubljana
Publisher: Univerza
UDC: 37.02:659.23:004(0.034.2)
COBISS: 301676544 Link will open in a new window
ISBN: 978-961-6410-61-8
Views: 1466
Downloads: 886
Average score: 0 (0 votes)
Metadata: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Other data

Secondary language: English
Secondary keywords: Didaktika;Informacijsko-komunikacijska tehnologija;
Type (COBISS): Scientific work
Pages: 282 str.
ID: 11235007