Dušan Krnel (Author)

Abstract

Metakognicija je v kontekstu izobraževanja najpogosteje definirana kot “razmišljanje o lastnem razmišljanju”, v drugih kontekstih pa tudi kot načrtno sledenje razvoju reševanja problema. Ko nekdo izjavi, da je bil problem težek, a ga je rešil, tako da je začel od rešitve nazaj in reševal korak za korakom, je uporabljal metakognicijo. Še širše je metakognicija vpletena v presojanje različnih situacij.

Keywords

učne metode;miselni procesi;metakognicija;diskusija;skupinsko delo;

Data

Language: Slovenian
Year of publishing:
Typology: 1.04 - Professional Article
Organization: UL PEF - Faculty of Education
Publisher: Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
UDC: 37.091.3:5
COBISS: 12831049 Link will open in a new window
ISSN: 1318-9670
Views: 294
Downloads: 49
Average score: 0 (0 votes)
Metadata: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Other data

Secondary language: English
Secondary keywords: science education;naravoslovna vzgoja in izobraževanje;
File type: application/pdf
Type (COBISS): Article
Pages: str. 37, 39
Volume: ǂLetn. ǂ24
Issue: ǂšt. ǂ2
Chronology: zima 2020
ID: 11633347
Recommended works:
, no subtitle data available
, no subtitle data available
, no subtitle data available
, no subtitle data available
, no subtitle data available