Dušan Krnel (Avtor)

Povzetek

Metakognicija je v kontekstu izobraževanja najpogosteje definirana kot “razmišljanje o lastnem razmišljanju”, v drugih kontekstih pa tudi kot načrtno sledenje razvoju reševanja problema. Ko nekdo izjavi, da je bil problem težek, a ga je rešil, tako da je začel od rešitve nazaj in reševal korak za korakom, je uporabljal metakognicijo. Še širše je metakognicija vpletena v presojanje različnih situacij.

Ključne besede

učne metode;miselni procesi;metakognicija;diskusija;skupinsko delo;

Podatki

Jezik: Slovenski jezik
Leto izida:
Tipologija: 1.04 - Strokovni članek
Organizacija: UL PEF - Pedagoška fakulteta
Založnik: Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
UDK: 37.091.3:5
COBISS: 12831049 Povezava se bo odprla v novem oknu
ISSN: 1318-9670
Št. ogledov: 294
Št. prenosov: 49
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarni jezik: Angleški jezik
Sekundarne ključne besede: science education;naravoslovna vzgoja in izobraževanje;
Vrsta datoteke: application/pdf
Vrsta dela (COBISS): Članek v reviji
Strani: str. 37, 39
Letnik: ǂLetn. ǂ24
Zvezek: ǂšt. ǂ2
Čas izdaje: zima 2020
ID: 11633347
Priporočena dela:
, ni podatka o podnaslovu
, ni podatka o podnaslovu
, ni podatka o podnaslovu
, ni podatka o podnaslovu
, ni podatka o podnaslovu