Abstract
Iz mnogih raziskav,
zlasti tistih o zaznavanju in kognitivnem razvoju
otrok, je znano, da je to, kar nastane v naših možganih,
rezultat tega, kar vidimo, in tega, kar o tem že vemo
oziroma kakšne predstave ali miselne sheme o tem že
imamo. Pogosto so raziskave temeljile na risbah, ki so
jih otroci narisali o nekem predmetu, bitju ali pojavu.
Pri risanju pa gre še za dodaten proces reprodukcijo slike,
ki ja nastala v glavi. Ovira pri tem so risarske spretnost
in znanja, ki jih otroci nimajo. Kljub tej oviri pa je
po mnenju večine raziskovalcev otroška risba kar dober
približek mentalnemu modelu, ki ga je otrok oblikoval.
Keywords
otroška risba;otroci;kognitivni razvoj;izkustveno učenje;
Data
Language: |
Slovenian |
Year of publishing: |
2020 |
Typology: |
1.04 - Professional Article |
Organization: |
UL PEF - Faculty of Education |
Publisher: |
Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta |
UDC: |
37.015.31:5 |
COBISS: |
18693635
|
ISSN: |
1318-9670 |
Views: |
270 |
Downloads: |
50 |
Average score: |
0 (0 votes) |
Metadata: |
|
Other data
Secondary language: |
English |
Secondary keywords: |
science education;naravoslovna vzgoja in izobraževanje; |
File type: |
application/pdf |
Type (COBISS): |
Article |
Pages: |
str. 38 |
Volume: |
ǂLetn. ǂ24 |
Issue: |
ǂšt. ǂ3 |
Chronology: |
pomlad 2020 |
ID: |
11837455 |