Dušan Krnel (Author)

Abstract

Iz mnogih raziskav, zlasti tistih o zaznavanju in kognitivnem razvoju otrok, je znano, da je to, kar nastane v naših možganih, rezultat tega, kar vidimo, in tega, kar o tem že vemo oziroma kakšne predstave ali miselne sheme o tem že imamo. Pogosto so raziskave temeljile na risbah, ki so jih otroci narisali o nekem predmetu, bitju ali pojavu. Pri risanju pa gre še za dodaten proces reprodukcijo slike, ki ja nastala v glavi. Ovira pri tem so risarske spretnost in znanja, ki jih otroci nimajo. Kljub tej oviri pa je po mnenju večine raziskovalcev otroška risba kar dober približek mentalnemu modelu, ki ga je otrok oblikoval.

Keywords

otroška risba;otroci;kognitivni razvoj;izkustveno učenje;

Data

Language: Slovenian
Year of publishing:
Typology: 1.04 - Professional Article
Organization: UL PEF - Faculty of Education
Publisher: Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
UDC: 37.015.31:5
COBISS: 18693635 Link will open in a new window
ISSN: 1318-9670
Views: 270
Downloads: 50
Average score: 0 (0 votes)
Metadata: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Other data

Secondary language: English
Secondary keywords: science education;naravoslovna vzgoja in izobraževanje;
File type: application/pdf
Type (COBISS): Article
Pages: str. 38
Volume: ǂLetn. ǂ24
Issue: ǂšt. ǂ3
Chronology: pomlad 2020
ID: 11837455
Recommended works:
, no subtitle data available
, no subtitle data available
, no subtitle data available
, no subtitle data available
, no subtitle data available