Povzetek
Iz mnogih raziskav,
zlasti tistih o zaznavanju in kognitivnem razvoju
otrok, je znano, da je to, kar nastane v naših možganih,
rezultat tega, kar vidimo, in tega, kar o tem že vemo
oziroma kakšne predstave ali miselne sheme o tem že
imamo. Pogosto so raziskave temeljile na risbah, ki so
jih otroci narisali o nekem predmetu, bitju ali pojavu.
Pri risanju pa gre še za dodaten proces reprodukcijo slike,
ki ja nastala v glavi. Ovira pri tem so risarske spretnost
in znanja, ki jih otroci nimajo. Kljub tej oviri pa je
po mnenju večine raziskovalcev otroška risba kar dober
približek mentalnemu modelu, ki ga je otrok oblikoval.
Ključne besede
otroška risba;otroci;kognitivni razvoj;izkustveno učenje;
Podatki
Jezik: |
Slovenski jezik |
Leto izida: |
2020 |
Tipologija: |
1.04 - Strokovni članek |
Organizacija: |
UL PEF - Pedagoška fakulteta |
Založnik: |
Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta |
UDK: |
37.015.31:5 |
COBISS: |
18693635
|
ISSN: |
1318-9670 |
Št. ogledov: |
270 |
Št. prenosov: |
50 |
Ocena: |
0 (0 glasov) |
Metapodatki: |
|
Ostali podatki
Sekundarni jezik: |
Angleški jezik |
Sekundarne ključne besede: |
science education;naravoslovna vzgoja in izobraževanje; |
Vrsta datoteke: |
application/pdf |
Vrsta dela (COBISS): |
Članek v reviji |
Strani: |
str. 38 |
Letnik: |
ǂLetn. ǂ24 |
Zvezek: |
ǂšt. ǂ3 |
Čas izdaje: |
pomlad 2020 |
ID: |
11837455 |