Simona Pulko (Author), Melita Zemljak Jontes (Author)

Abstract

Prispevek predstavlja vključenost in udejanjanje identitetne vloge socialnozvrstnih različic slovenskega jezika pri pouku slovenščine na podlagi analize ciljev, vsebine in standardov znanja gimnazijskega učnega načrta, dvojezičnega gimnazijskega učnega načrta ter katalogov znanj za slovenščino v strokovnih srednjih šolah, v empiričnem delu pa so predstavljeni rezultati študije primera in primerjalna analiza raziskave o rabi jezikov in njihovih različic med dijaki na dvojezični slovensko-madžarski gimnaziji in srednji strokovni šoli.

Keywords

slovenščina;socialne zvrsti jezika;učni načrti;gimnazije;dvojezični učni načrti;katalogi znanj;jezikovni stiki;ne zaključna dela;

Data

Language: Slovenian
Year of publishing:
Typology: 1.16 - Independent Scientific Component Part or a Chapter in a Monograph
Organization: UM FF - Faculty of Arts
UDC: 811.163.6'27:37.016
COBISS: 40347651 Link will open in a new window
Views: 266
Downloads: 138
Average score: 0 (0 votes)
Metadata: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Other data

Secondary language: English
Secondary abstract: The paper presents the inclusion and identity realisation role of social varieties of Slovene following the goals, content and standards of knowledge in the curricula and catalogues of knowledge of the school subject Slovene. The empirical part of the paper presents the results of a study and a comparative analysis of research among pupils at a bilingual Slovene-Hungarian grammar school and a vocational high school.
Secondary keywords: Slovene language;social language varieties;curricula;grammar schools;bilingual curiccula;language contacts;Slovenščina;Dijaki;Dvojezičnost;Madžarščina;Izobraževalni programi;Katalogi znanja;Jeziki v stiku;
Type (COBISS): Article
Pages: Str. 155-163
DOI: 10.4312/Obdobja.39.155-163
ID: 12506127