Jerneja Pavlin (Author)

Abstract

Otroci imajo lahko različne napačne predstave o toploti, temperaturi in energiji. Pogosta zmota otrok je, da predmeti, npr. odeje proizvajajo lastno toploto. Otroci to lahko verjamejo, ker so se počutili toplejše, ko so se pokrili z odejo ali oblekli pulover.

Keywords

izkustveno učenje;temperatura;toplota;otroci;predstave;

Data

Language: Slovenian
Year of publishing:
Typology: 1.04 - Professional Article
Organization: UL PEF - Faculty of Education
Publisher: Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
UDC: 37.015.31:50
COBISS: 41280515 Link will open in a new window
ISSN: 1318-9670
Views: 154
Downloads: 27
Average score: 0 (0 votes)
Metadata: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Other data

Secondary language: English
Secondary keywords: science education;naravoslovna vzgoja in izobraževanje;
File type: application/pdf
Type (COBISS): Article
Pages: str. 35-36
Volume: ǂLetn. ǂ25
Issue: ǂšt. ǂ1
Chronology: jesen 2020
ID: 12588702
Recommended works:
, no subtitle data available
, no subtitle data available
, no subtitle data available
, no subtitle data available
, no subtitle data available